«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα» Νίκος Καζαντζάκης.

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

 Ψάξε ψάξε να με βρεις!!!! Code Week 2022

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε και φέτος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα.(Europe Code Week).



Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον Προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό  προσιτό σε όλους με διασκεδαστικό  και ενδιαφέροντα τρόπο.





Η δραστηριότητά μας :

Τα ονόματα μπερδεύτηκαν . Η κατάσταση επείγει. Ευτυχώς ο Μποτ το ρομπότ εμφανίζεται και τα παιδιά με διάφορες εντολές τον οδηγούν μέσα στην πίστα να βρει το Αρχικό γράμμα του κάθε ονόματος.

Για τη δραστηριότητα κατασκευάσαμε την πίστα και το καπέλο του ρομπότ.





Έπειτα τα παιδιά έγιναν προγραμματιστές και ρομπότ .



Για τη συμμετοχή πήραμε και το πιστοποιητικό μας








Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ω

 τρόπο.

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2022

 Το όνομα μου είναι ξεχωριστό.

Με αφορμή τα παιχνίδια γνωριμίας που παίξαμε τις προηγούμενες μέρες ,όπου είπαμε το όνομα μας πολλές φορές και με τη διαπίστωση των παιδιών ότι όλοι έχουμε ένα όνομα ξεκινήσαμε το θέμα.

Στόχοι μας ήταν :

Να γνωρίσουν  οι μαθητές τη διαδικασία με την οποία αποκτάμε το όνομά μας.

Να κατανοήσουν ότι το όνομα είναι σημαντικό και δηλωτικό της ταυτότητάς μας.

Να συνειδητοποιήσουν ότι ο προφορικός λόγος μετατρέπεται σε γραπτό.

Να αναπτύξουν συμβάσεις του γραπτού λόγου.

Να αναγνωρίζουν το αρχικό γράμμα του ονόματός τους .

Να μάθουν να αναγνωρίζουν το όνομά τους και τα ονόματα των συμμαθητών τους.

Να γράφουν το όνομα τους ,όπως  μπορούν.


Έτσι λοιπόν είδαμε φωτογραφίες από βαφτίσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες.







Βρήκαμε το αρχικό του ονόματός μας ανάμεσα σε άλλα.





Βρήκαμε τα αρχικά γράμματα του ονόματος των συμμαθητών μας.







 Στολίσαμε αρχικό με χαρτάκια κομμένα με το χέρι, με σχέδια κομμένα με φιγουροκόπτες.






Ανακαλύψαμε το αρχικό μας μέσα σε μια γραμματοσαλάτα...



Κατασκευάσαμε βραχιολάκια με το αρχικό μας  γράμμα



Γράψαμε το όνομα όπως μπορούμε σε χαρτί 



Γράψαμε το όνομα πάνω σε πλαστελίνη



Σχηματίσαμε γράμματα από το όνομα με τουβλάκια










Τοποθετήσαμε τα γράμματα στη σειρά και φτιάξαμε το κολλάζ του ονόματός μας.


Το χρωματίσαμε με δακτυλομπογιές 






Με το όνομα για διαβατήριο απέκτησε ο καθένας το δικό του χώρο και έμαθε να τον αναγνωρίζει.








Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022

 Οργάνωση παντού!!!!

Μετά τις πρώτες μέρες της γνωριμίας ήρθε ο καιρός να μπούμε σε τάξη...

Ο Αρκούδος Πολύχρωμος μας επισκέφτηκε 

και αφού συστήθηκε μαζί μας, αφηγήθηκε τις εμπειρίες του από όσα είδε και όσα άκουσε σε άλλα νηπιαγωγεία: παιδιά που μάλωναν. παιχνίδια σκορπισμένα παντού, φωνές και τσιρίδες.... Ήταν πολύ στεναχωρημένος ...

Τέθηκε λοιπόν το ερώτημα : Εμείς τι θα κάνουμε; Θα επιτρέψουμε να συμβεί αυτό και στη δική μας τάξη; Η απάντηση ήταν ΟΧΙ . Αποφασίσαμε να οργανωθούμε .

Πρώτα από όλα βάλαμε τους κανόνες και υπογράψαμε το συμβόλαιο της τάξης με το δακτυλικό μας αποτύπωμα.




Για να θυμόμαστε καλύτερα τoυς  πιο σημαντικoυς, τους ζωγραφίσαμε και  αναζητήσαμε εικόνες από το internet για να  τους   οπτικοποιήσουμε. 



Με κλήρωση δημιουργήσαμε τις ομάδες υπηρεσίας .




Ο Τσίπης μας έφερε το ημερολόγιο . 




Και για να είμαστε σίγουροι ,ότι  οι φωνές μας δεν είναι πολύ δυνατές επιλέξαμε την κυρία Μόνα Λίζα για να τις ελέγχει


Τώρα είμαστε έτοιμοι!!!!


 



Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022



Πρώτη βδομάδα στο σχολείο

Η νέα σχολική χρονιά άρχισε . Ετοιμάσαμε την τάξη μας 



και υποδεχτήκαμε τους μαθητές μας με δωράκια.












 Με σκοπό να γνωριστούμε μεταξύ μας και να εξοικειωθούμε με το νέο μας σχολείο εφαρμόσαμε το πρόγραμμα "Ας γνωριστούμε...".

Στόχοι μας ήταν 

  • Να γνωριστούν τα παιδιά μεταξύ τους και με τις νηπιαγωγούς.
  • Να γνωρίσουν το χώρο του σχολείου.
  • Να μάθουν να κινούνται άνετα σε αυτόν.
  • Να γνωρίσουν τα παιχνίδια και τις γωνιές.
  • Να θέσουν τους πρώτους κανόνες για την εύρυθμη λειτουργία της τάξης.
Κάναμε πολλά παιχνίδια γνωριμίας :
 Ποιο είναι το όνομα  μου ; Ας συστηθούμε
 Ποιος πήρε το μπαλόνι;
 Ποιο παιδί λείπει;
 Ποιος κάθεται δίπλα μου;
 Τραγουδήσαμε τα ονόματά μας .
 Κάναμε μια παρουσίαση του εαυτού μας . 
Κινηθήκαμε στο χώρο ελεύθερα και οργανωμένα.
Ξεναγηθήκαμε σε όλους τους χώρους του σχολείου μέσα και έξω.
Παίξαμε στις γωνιές .
























Ζωγραφίσαμε τις αναμνήσεις μας από το καλοκαίρι.






















 Κάναμε την πρώτη μας ομαδική εργασία, βάζοντας τα θεμέλια της συνεργασίας
















Και ο βατραχάκος ο Παντελής μας διηγήθηκε τη δική του εμπειρία από τις πρώτες του μέρες στο σχολείο. 




















Στη συνέχεια ο Βατραχάκος "ζωντάνεψε" από τα παιδιά