«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα» Νίκος Καζαντζάκης.

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020

Η Οικογένεια μου

Μετά από τη γιορτή του παππού και της γιαγιάς, η συζήτηση  με τα παιδιά συνεχίστηκε  για όλη την οικογένεια. 



-Τι είναι η οικογένεια;

- Οικογένεια είναι να αγαπάμε τους γονείς μας (Ελισάβετ)
-Να τρώμε όλοι μαζί (Αρμάντο)
-Να πηγαίνουμε βόλτες  στην παιδική χαρά ή στο λούνα παρκ (Θοδωρής)
-Να παίζουμε όλοι μαζί (Βασιλική)
-Να πηγαίνουμε στα jumbo (Ζώης)
-Να είμαστε όλοι μαζί παρέα (Θεοδώρα)
-Είναι αγάπη (Χαρά)
-Να αγκαλιαζόμαστε (Γρηγορης)

Και καταλήξαμε ότι οικογένεια είναι ένας άντρας και μια γυναίκα που αγαπιούνται, παντρεύονται και κάνουν τα δικά τους παιδιά.

Τα παιδιά περιγράφουν την οικογένειά τους. Λένε πόσα αδελφάκια έχουν. Καποια παιδιά είναι μοναχοπαίδια  και κάποια έχουν 2 και 3 αδέλφια. Μιλήσαμε λοιπόν  για την μικρή και τη μεγάλη οικογένεια.

Το κάθε παιδί ζωγραφίζει τη δική του οικογένεια. 













και έτσι έχουμε κοντά μας, μέσα στην τάξη και την οικογένειά μας!



Παίξαμε την οικογένεια!  

Ενας άντρας  παντρεύεται με τη γυναίκα  που αγαπά.




με καλεσμένους  τους γονείς του γαμπρού, οι οποίοι είναι παππούς και γιαγιά και κρατάνε και μπαστούνι.....

  
το ζευγάρι αυτό απέκτησε 3 παιδιά  και έναν σκύλο!!!


...και έζησαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα!!!


Μετρήσαμε  τα μέλη από διάφορες οικογένειες.









Φτιάξαμε παζλ  με τα μέλη μιας οικογένειας και παίξαμε μαζί τους.







Μιλήσαμε  για το πως ήταν η οικογένεια στα παλιά χρόνια. Είδαμε φωτογραφίες  με μεγάλες οικογένεις  γιατί τότε έμεναν πολλά άτομα μαζί σε ένα μικρό σπίτι, σε μιά μονοκατοικία.


        Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής  με θέμα  την οικογένεια.






Διαβάσαμε  και σχετικά παραμύθια...









Ανακεφαλαιώνοντας συζητάμε για το τι  αισθανόμαστε  και το τι μας προσφέρει η οικογένεια.

-Τι χρειαζόμαστε από την οικογένειά μας; 
-Τι μας προσφέρει;
-Τι αισθανόμαστε;

-Αγάπη (Γρηγόρης)
-Φαγητό (Κατερίνα)
-Συντροφιά (Αναστασία)
-Διασκέδαση (Ελισάβετ)
-Φροντίδα (Θεοδώρα)
-Ασφαλεια (Αρμάντο)
-Χαρά (Βασιλική)
-Ηρεμία (Γεσθημανή)

   Καταγράψαμε  τις απαντήσεις μας και τις ζωγραφίσαμε σε καρτέλες.
 

Προσπαθήσαμε να χτίσουμε έναν πύργο με τις καρτέλες αυτές  γιατί αποτελούν την  βάση, της κάθε οικογένειας.  Πάνω σε αυτές στηρίξαμε την οικογένεια.



Γρήγορα  όμως ο χάρτινος πύργος μας, γκρεμίστηκε  και το μετατρέψαμε σε μόμπιλε. 
"Το Μόμπιλε της Οικογένειας"


Αγαπάμε την οικογένειά μας! 






























Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

Εβδομάδα Κώδικα

Το σχολείο μας για πρώτη φορά συμμετέχει στην Εβδομάδα Κώδικα, σε μία κοινή δραστηριότητα με τους υπόλοιπους συνεργάτες του προγράμματός μας, στο  eTwinning, "Let's play every day".







Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Μπορείτε να δείτε εδώ αναλυτικά πληροφορίες για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού.







κωδικός  Codeweek : cw20-3fO71

Τίτλος Δραστηριότητας: Αγαπημένα παιχνίδια!

Περιγραφή:Έχουν φτιαχτεί από τους συνεργάτες μας στο Etwinning,  κάρτες με γρίφους που αντιστοιχούν σε 5 παιδικά παιχνίδια. Τα 5 παιδικά παιχνίδια σε εικόνες έχουν τοποθετηθεί σε τετράγωνο χαλί πλέγμα . Το "παιδί - προγραμματιστής" επιλέγει κάρτα, ακούει το γρίφο, τον απο κωδικοποιεί , και στη συνέχεια πρέπει να προγραμματίσει το "παιδί - ρομπότ" με τον σωστό κώδικα με αντίστοιχα βέλη μπροστά,πίσω,δεξιά,αριστερά για την σωστή κατεύθυνση, μέχρι να φτάσει στο συγκεκριμένο παιχνίδι για να το πάρει και να παίξει μαζί του.


Registration Approved

Congratulations!

Your EU Code Week activity has been approved.




 Όλες οι δράσεις μας  θα αναρτηθούν και θα μπορέιτε να τις δείτε   και στο padlet: Code week activities του έργου  μας!

Ταυτόχρονα  συμμετέχουμε στην δραστηριότητα του Νηπιαγωγείου Μεσορόπης "Βρίσκω φίλους και παίζω"



Τίτλος Δραστηριότητας "Βρίσκω φίλους και παίζω" 

Περιγραφή:   Ο Ρόμπυ (παιδί ρομπότ) ψάχνει να βρει φίλους για να παίξουν, ακολουθώντας τις οδηγίες προγραμματισμού του Κόντυ (παιδί) πάνω σε τετραγωνισμένο δάπεδο. Οι οδηγίες προγραμματισμού είναι καρτέλες με τα αντίστοιχα σύμβολα-βελάκια. Τα παιδιά χωρίζονται σε μικρές ομάδες. Ένας από την ομάδα αποφασίζει για την αρχή και το τέλος της πίστας και κρύβει (τοποθετεί) τα ονόματα (κάρτες) παιδιών της τάξης και ένα αντικείμενο (παιχνίδι). Δύο παιδιά συναποφασίζουν και σχεδιάζουν τη διαδρομή για τον Ρόμπυ (παιδί ρομπότ). Ένα παιδί (ο Κόντυ) αναλαμβάνει να "διαβάσει" τις κάρτες προγραμματισμού, δίνοντας προφορικές οδηγίες στον Ρόμπυ (παιδί ρομπότ) για να τον βοηθήσει να βρει φίλους για να παίξουν.



Πήραμε  και πιστοποιητικό συμμετοχής!!!