«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα» Νίκος Καζαντζάκης.

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

Εβδομάδα Κώδικα

Το σχολείο μας για πρώτη φορά συμμετέχει στην Εβδομάδα Κώδικα, σε μία κοινή δραστηριότητα με τους υπόλοιπους συνεργάτες του προγράμματός μας, στο  eTwinning, "Let's play every day".







Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Μπορείτε να δείτε εδώ αναλυτικά πληροφορίες για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού.







κωδικός  Codeweek : cw20-3fO71

Τίτλος Δραστηριότητας: Αγαπημένα παιχνίδια!

Περιγραφή:Έχουν φτιαχτεί από τους συνεργάτες μας στο Etwinning,  κάρτες με γρίφους που αντιστοιχούν σε 5 παιδικά παιχνίδια. Τα 5 παιδικά παιχνίδια σε εικόνες έχουν τοποθετηθεί σε τετράγωνο χαλί πλέγμα . Το "παιδί - προγραμματιστής" επιλέγει κάρτα, ακούει το γρίφο, τον απο κωδικοποιεί , και στη συνέχεια πρέπει να προγραμματίσει το "παιδί - ρομπότ" με τον σωστό κώδικα με αντίστοιχα βέλη μπροστά,πίσω,δεξιά,αριστερά για την σωστή κατεύθυνση, μέχρι να φτάσει στο συγκεκριμένο παιχνίδι για να το πάρει και να παίξει μαζί του.


Registration Approved

Congratulations!

Your EU Code Week activity has been approved.




 Όλες οι δράσεις μας  θα αναρτηθούν και θα μπορέιτε να τις δείτε   και στο padlet: Code week activities του έργου  μας!

Ταυτόχρονα  συμμετέχουμε στην δραστηριότητα του Νηπιαγωγείου Μεσορόπης "Βρίσκω φίλους και παίζω"



Τίτλος Δραστηριότητας "Βρίσκω φίλους και παίζω" 

Περιγραφή:   Ο Ρόμπυ (παιδί ρομπότ) ψάχνει να βρει φίλους για να παίξουν, ακολουθώντας τις οδηγίες προγραμματισμού του Κόντυ (παιδί) πάνω σε τετραγωνισμένο δάπεδο. Οι οδηγίες προγραμματισμού είναι καρτέλες με τα αντίστοιχα σύμβολα-βελάκια. Τα παιδιά χωρίζονται σε μικρές ομάδες. Ένας από την ομάδα αποφασίζει για την αρχή και το τέλος της πίστας και κρύβει (τοποθετεί) τα ονόματα (κάρτες) παιδιών της τάξης και ένα αντικείμενο (παιχνίδι). Δύο παιδιά συναποφασίζουν και σχεδιάζουν τη διαδρομή για τον Ρόμπυ (παιδί ρομπότ). Ένα παιδί (ο Κόντυ) αναλαμβάνει να "διαβάσει" τις κάρτες προγραμματισμού, δίνοντας προφορικές οδηγίες στον Ρόμπυ (παιδί ρομπότ) για να τον βοηθήσει να βρει φίλους για να παίξουν.



Πήραμε  και πιστοποιητικό συμμετοχής!!!