Και τον μήνα Απρίλιο συνεχίζουμε τις eTwinning δράσεις μας, διαδικτυακά. Έχοντας ήδη αποφασίσει ότι το Χωριό των Ευτυχισμένων Παιδιών θα πρέπει πρωτίστως να έχει κατοικίες, ξεκινάμε να ασχοληθούμε με το θέμα αυτό. Πρώτα από όλα και με τη βοήθεια πάντα των υπέροχων βοηθών, τους γονείς, τα παιδιά ψάχνουν και βρίσκουν πληροφορίες και εικόνες για τα σπίτια του χθες, του σήμερα, του αύριο και για τα σπίτια που υπάρχουν σε άλλες χώρες. Όλες αυτές τις πληροφορίες οι ομάδα μελέτης αρμόδια για τις κατοικίες, μας τις παρουσιάζουν στην διαδικτυακή μας τάξη.
Σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου μας. Μέσα από τη σελίδα μας θα παρουσιάζουμε τις δραστηριότητες μας κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Τα σχόλια και η οποιαδήποτε συνεισφορά σας θα είναι πάντα ευπρόσδεκτα!
Πέμπτη 6 Μαΐου 2021
eTwinning World Children's Council - Απρίλιος
Μπορείτε να δείτε στο βίντεο ολόκληρη την παρουσίαση
Μετά την εισαγωγή μας στο θέμα, παρακολουθούμε το παραμύθι "Τα 3 γουρουνάκια" και συζητάμε για τα υλικά, που χρησιμοποίησαν για να φτιάξουν τα σπιτάκια τους.
Συζητάμε και παίζουμε παιχνίδια αντιστοίχισης και ομαδοποίησης με τα υλικά που χρειάστηκαν.
Στο τέλος τα παιδιά ζωγραφίζουν τα σπιτάκια με τα διαφορετικά υλικά.
Τα παιδιά αποφασίζουν και με τη βοήθεια πάντα των γονέων, να κατασκευάσουν σπίτια με διαφορετικά υλικά, όπως και τα 3 γουρουνάκια.
( Α΄Φάση)
Παράλληλα παίζουν παιχνίδια διαδικτυακά σχετικά με τα σπίτια, αφού αρχικά τα παρουσιάσαμε την ώρα του μαθήματός μας. Τα παιχνίδια αυτά τα δημιούργησαν οι συντονίστριες - εκπαιδευτικοί, αρμόδιες για το θέμα "Κατοικία" .
-Πώς τα παιδιά φαντάζονται το σπίτι των ονείρων τους;
-Πώς μπορούμε να ζωγραφίσουμε το σπίτι των ονείρων μας;
Τα παιδιά παρακολουθώντας βήμα - βήμα τον τρόπο, ζωγραφίζουν και μας παρουσιάζουν το δικό τους ονειρεμένο σπιτικό.
η Τέχνη της Ζωγραφικής
Όλοι οι εκπαιδευτικοί - συνεργάτες του eTwinning έργου μας, συμμετέχουμε σε ένα διαδικτυακό συνέδριο, σχετικό με τις φυσικές επιστήμες και την εκπαίδευση STEM.
Τις προηγούμενες μέρες τα παιδιά κατασκεύασαν σπίτια. Τώρα τα σπίτια αυτά θέλουν να τα βάλουμε στο "χωριό των ευτυχισμένων παιδιών". Τα σπίτια είναι με διαφορετικά υλικά (Α΄Φάση)
Τώρα προσθέτουν υδρορροές στις οροφές των σπιτιών για να μπορούν να συγκεντρώνουν το πολύτιμο νερό της βροχής. Επίσης προσθέτουν ηλιακά πάνελ.
(Β΄Φάση)
Έτοιμα τα σπίτια μας για το χωριό των ευτυχισμένων παιδιών!
Στο χωριό των ευτυχισμένων παιδιών. πρέπει όμως πέρα από τα σπίτια να κατασκευάσουμε και ένα ΣΧΟΛΕΙΟ! Οι ιδρύτριες λοιπόν του έργου αποφασίζουν να συνεργαστούν όλα τα παιδιά, από όλα τα σχολεία. Η κατασκευή του συνεργατικού σχολείου προγραμματίστηκε να γίνει με ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή, ώστε να φαίνεται τρισδιάστατο. Όμως λόγω του ότι τα περισσότερα σχολεία συνεχίζουν τα μαθήματα τους διαδικτυακά, είναι ανέφικτο να δουλέψουν ταυτόχρονα όλα τα παιδιά. Για το λόγο αυτό αποφασίζουμε να ζωγραφίσουν όλα τα παιδιά το συνεργατικό μας σχολείο. Έτσι το κάθε σχολείο αναλαμβάνει να ζωγραφίσει κάτι. Το Νηπιαγωγείο μας ανέλαβε να ζωγραφίσει την πόρτα της σχολικής αυλής. Έτσι τα παιδιά ζωγραφίζουν όπως εκείνα επιθυμούν από μία πόρτα.
Και στη συνέχεια ψηφίζουν για να δούμε ποια από όλες τις πόρτες, θα διακοσμεί το Σχολείο στο Χωριό των ευτυχισμένων παιδιών.
Τις περισσότερες ψήφους πήρε η πόρτα του Γρηγόρη.
Καμαρώστε το υπέροχο, μοναδικό Σχολείο, που ανήκει το χωριό των Ευτυχισμένων παιδιών.
Τελειώνοντας το θέμα με τις κατοικίες η αρμόδια ομάδα μελέτης παρουσίασε όλες τις δράσεις μας στο παρακάτω βίντεο:
Τώρα τα παιδιά του κόσμου θα έχουν ένα σπιτικό στο χωριό των ευτυχισμένων παιδιών.
Όλα τα μέλη του συμβουλίου δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον σε όλες τις δράσεις της κατοικίας και νομίζουμε ότι μέσα από αυτές αναπτύσσουν ικανότητες και δεξιότητες, που αντιστοιχούν στους στόχους του έργου μας. Η ανάγκη για δημιουργική έκφραση, η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησής τους αλλά και η αυτονομία, η ενσυναίσθηση και η εξέλιξη χαρακτηρίζουν όλη την πορεία μας.
Μετά την ολοκλήρωση του θέματος με τις κατοικίες, προχωράμε στο δεύτερο βασικό αγαθό και δικαίωμα των παιδιών, το νερό.
Ξεκινώντας λαμβάνουμε ένα γράμμα από ένα παιδί της Αφρικής, την Σέλμα. Η Σέλμα εξηγεί στα παιδιά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν λόγω της λειψυδρίας, της έλλειψης ποσίμου νερού, της έλλειψης νερού γενικά και ζητά από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών να λάβει δράση και να πάρει αποφάσεις.
-Που είναι η Αφρική;
-Ψάχνουμε και τη βρίσκουμε στον χάρτη.
Διαβάζουμε το γράμμα της Σέλμα.
Μας έστειλε και βίντεο...
Βλέπουμε και συζητάμε για τις συνθήκες ζωής, χωρίς το πολύτιμο αγαθό, το νερό, στην Αφρική.
Στη συνέχεια τα μέλη του Συμβουλίου ψάχνουν και βρίσκουν εικόνες και πληροφορίες που αφορούν το νερό και τα προβλήματα από την έλλειψή του. Τα ερωτήματα που συζητήσαμε στην διαδικτυακή μας τάξη ήταν:
-Που υπάρχει νερό στη Γη;
-Γιατί το νερό είναι σημαντικό;
-Ποιος το χρειάζεται;
-Τι θα συμβεί, εάν δεν υπάρχει νερό;
-Γιατί υπάρχει πρόβλημα λειψυδρίας και δίψας σε κάποια μέρη της Γης;
-Ποιες λύσεις μπορούμε να προτείνουμε;
Καταγράφουμε τις λύσεις που προτείνουν τα παιδιά
σε έναν εννοιολογικό χάρτη.
Θα συνεχίσουμε τις δράσεις μας μετά τις διακοπές του Πάσχα, όλοι μαζί στην τάξη, μια και τα μαθήματα θα είναι και πάλι δια ζώσης!!!
Άραγε τι λύσεις θα βρει το Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών;
Πώς θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος;
Τι θα κάνει για να μην αντιμετωπίσει προβλήματα νερού το Χωριό των ευτυχισμένων παιδιών;
Μείνετε συντονισμένοι στις νέες μας δράσεις!!!
Τετάρτη 5 Μαΐου 2021
Επιστρέφουμε με ασφάλεια στο σχολείο - Οδηγίες για τα self test
Η προμήθεια του self test γίνεται δωρεάν από ένα φαρμακείο από τους γονείς/κηδεμόνες των παιδιών. Χρειάζεται ο Α.Μ.Κ.Α., ή ο προσωρινός Α.Μ.Κ.Α. ή ο Προσωρινός Αριθμός Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (Π.Α.Α.Υ.Π.Α.) του παιδιού και η αστυνομική ταυτότητα ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο ταυτοποίησης του γονέα/κηδεμόνα που θα πάρει το τεστ.
-To self test στα παιδιά γίνεται από τους γονείς/κηδεμόνες τους στο σπίτι σύμφωνα με τις οδηγίες των ενημερωτικών φυλλαδίων έως και είκοσι τέσσερις ώρες ΠΡΙΝ έρθουν στο σχολείο τη Δευτέρα και την Πέμπτη.
Μπορείτε να δείτε εδώ αναλυτικό βίντεο με τις οδηγίες χρήσης.
-Μετά τη διενέργεια του τεστ οι γονείς/κηδεμόνες των παιδιών πρέπει να δηλώσουν το αποτέλεσμα στην σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα . Χρειάζονται οι κωδικοί τους στο taxisnet ή σε κάποια τράπεζα
💻 Σύνδεση με την πλατφόρμα: https://self-testing.gov.gr/
Αν ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης της κάρτας, μπορεί να συμπληρωθεί και να υπογραφεί χειρόγραφα από τον γονέα/κηδεμόνα σύμφωνα με το υπόδειγμα.
Εάν το αποτέλεσμα του τεστ είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος η οποία και εκτυπώνεται. Στη συνέχεια οι γονείς/κηδεμόνες θα πρέπει να μεταβούν με το παιδί, μέσα σε 24ώρες, σε μια δημόσια δομή, για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο.
Μέχρι να γίνει αυτό όλη η οικογένεια παραμένει σε κατ’ οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.).
Εάν το αποτέλεσμα του επαναληπτικού ελέγχου είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του Ε.Ο.Δ.Υ..
Εάν το αποτέλεσμα του επαναληπτικού ελέγχου είναι αρνητικό, τότε εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή και το παιδί επιστρέφει στο σχολείο έχοντας μαζί του αυτή τη βεβαίωση.
Αντί του δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου, οι γονείς/κηδεμόνες του παιδιού μπορούν να επιλέξουν τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) από επαγγελματία υγείας σε ιδιωτική δομή με δική τους επιβάρυνση.
🔴 Χωρίς την κάρτα
ΔΕΝ μπορεί το παιδί να παρακολουθήσει τα μαθήματα και θα πρέπει να επιστρέψει στο σπίτι του.
Τετάρτη 7 Απριλίου 2021
eTwinning World Children's Council - Μάρτιος
Μπαίνοντας ο Μάρτιος έπρεπε από τη μία να ενημερώσουμε τους γονείς για τη συμμετοχή μας στο νέο αυτό eTwinning - έργο, από την άλλη να επικοινωνήσουμε με τους εκπαιδευτικούς - εταίρους , αλλά ταυτόχρονα να προετοιμάσουμε στην τάξη τη δική μας αφίσα για το έργο αυτό που θα μπει στη γωνιά eTwinning της τάξης.
Η αφίσα μας
Ενημέρωση γονέων
Παράλληλα είχαμε την πρώτη μας επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς όλων των σχολείων - συνεργατών του project μας, με σκοπό να οργανωθούν οι δράσεις μας.
Το επόμενο βήμα ήταν να αξιολογήσουμε τις απόψεις των μαθητών για το έργο αυτό.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την διαδικασία της αξιολόγησης και στο παρακάτω βίντεο:
Αλλά πατήστε και εδώ για να δείτε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης αυτής.
Ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκαν άλλες δύο έρευνες, η μία για να δούμε τις απόψεις των γονέων σχετικά με το έργο μας και η τελευταία αφορά τις απόψεις και τις προσδοκίες των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν σε αυτό.
Πατήστε παρακάτω:
Έπειτα λοιπόν από τις αξιολογήσεις παιδιών, γονέων και εκπαιδευτικών, διαβάσαμε στα παιδιά την αρχική ιστορία του έργου μας.
"Μια μέρα, παιδιά από διαφορετικές χώρες του κόσμου κοιτούν έξω βαριεστημένα από το παράθυρο του σπιτιού τους και αρχίζουν να σκέφτονται :
1.Πόσα παιδιά υπάρχουν στον κόσμο;
2. Ήταν άραγε ευτυχισμένα; / Ήταν δυστυχισμένα;
3. Ποια είναι αυτά τα πράγματα που τα κάνουν να είναι δυστυχισμένα;
4. Τι μπορούμε να κάνουμε για όλα τα δυστυχισμένα και δυσαρεστημένα παιδιά;
Ενώ σκέφτονται έτσι, άρχισαν να ονειρεύονται:
Μπορούμε να συγκεντρωθούμε με παιδιά από διάφορα μέρη του κόσμου και να οικοδομήσουμε ένα ευτυχισμένο μέλλον για όλα τα παιδιά;
Και αποφασίζουν να δημιουργήσουν το Πρώτο Παιδικό Συμβούλιο. Υπέροχη ιδέα. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών αποφασίζει να δημιουργήσει έναν τόπο, ένα χωριό όπου όλα τα δυστυχισμένα παιδιά που ζουν στον κόσμο θα μπορούν εκεί να λύσουν τα προβλήματά τους! "
Στην ολομέλεια της τάξης συζητήσαμε πολύ για αυτήν την ιστορία. Είπαμε ότι τα παιδιά όλου του κόσμου πρέπει να έχουν αγάπη, φροντίδα ένα σπιτικό με πολλά χαμόγελα, παιχνίδια για να παίζουν, φαγητό, αλλά καταλαβαίνουμε ότι η πείνα, η δίψα, η φτώχια και η μοναξιά είναι καταστάσεις που υπάρχουν και κάτι πρέπει να κάνουμε για αυτό.
Χαιρόμαστε πολύ, που ανήκουμε στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών, το έργο αυτό eTwinning, μας ενθουσιάζει και ελπίζουμε να βοηθήσουμε όσο μπορούμε ώστε να δημιουργήσουμε το ¨Χαρούμενο Χωριό" όπου όλα τα παιδιά του κόσμου θα μπορούν να ζουν εκεί ευτυχισμένα!
Τις σκέψεις μας αυτές τις καταθέσαμε σε έναν εννοιολογικό συνεργατικό χάρτη.
Επόμενο βήμα ήταν να λάβουν τα παιδιά ατομικά μία πρόσκληση, η οποία τους έλεγε ότι ανήκουν στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών .
Η Πρόσκληση
Η δική μας παρουσίαση!
Έπειτα αποφασίσαμε να ετοιμάσουμε μία συνεργατική επιγραφή που θα μπει στην είσοδο του Χωριού των Χαρούμενων παιδιών. To κάθε σχολείο αναλαμβάνει να ετοιμάσει ένα γράμμα από την επωνυμία του χωριού.
"HAPPILY KIDS VILLAGE"
Το σχολείο μας αποφασίστηκε να ετοιμάσει το γράμμα V (VILLAGE)
Ταυτόχρονα έπρεπε το κάθε παιδί από όλα τα σχολεία - συνεργάτες να ζωγραφίσουν ένα παιδάκι.
Σας παρουσιάζουμε την σημαία και την επιγραφή του
"HAPPILY KIDS VILLAGE"
Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφέρουμε ότι λόγω της πανδημίας από τον Covid-19 αποφασίστηκε το κλείσιμο των σχολείων. Κατά συνέπεια συνεχίζουμε τις δράσεις μας διαδικτυακά με την αμέριστη και αξιόλογη βοήθεια των γονέων της τάξης μας, που πραγματικά αποτελούν τους καλύτερους συνεργάτες, που θα μπορούσαμε να έχουμε.
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών έχει αποφασίσει ότι τα παιδιά για να είναι ευτυχισμένα θα πρέπει να έχουν ένα σπίτι να μένουν, χωρίς προβλήματα ύδρευσης, παιχνίδια, φαγητό και αγάπη. Η κατοικία, τα πιθανά προβλήματα με το νερό, η διατροφή και τα παιχνίδια αποτελούν τους 4 τομείς, με τους οποίους θα ασχοληθεί το Συμβούλιο. Έτσι λοιπόν τα παιδιά ψηφίζουν σε διαδικτυακή ψηφοφορία τον τομέα, που επιλέγουν. Τα παιδιά της τάξης μας επέλεξαν αρχικά μόνο την κατοικία και τα παιχνίδια, όμως μοιραστήκαμε ισόποσα σε όλους τους τομείς.
Ομάδες εργασίας
Επόμενο βήμα ήταν οι ομάδες εργασίας να ερευνήσουν τις απόψεις άλλων παιδιών για το τι χρειάζονται τα παιδιά για να είναι ευτυχισμένα. Για το λόγο αυτό επισκεφθήκαμε την ηλεκτρονική τάξη της Α΄Δημοτικού των Αντιφιλίππων, και κάναμε διαδικτυακή συνέντευξη με τα παιδιά της πρώτης.
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Σωτηρία και τους μαθητές της.
Οι ομάδες εργασίας αποφασίζουν ότι το Χωριό των ευτυχισμένων παιδιών θα πρέπει να έχει κατοικίες, φαγητό, νερό, παιχνίδια και αγάπη για όλα τα παιδιά του κόσμου! Ζωγραφίζουν μάλιστα πως θα ήθελαν να είναι το χωριό αυτό.
Το έργο μας συνεχίζεται......με τις δράσεις του Απριλίου..
Μείνετε συντονισμένοι.....
Σάββατο 13 Μαρτίου 2021
Οι καθημερινές Ρουτίνες στην ψηφιακή μας τάξη την Άνοιξη
Και μια και πάλι ξεκινάμε τηλεκπαίδευση ήρθε η ώρα να ετοιμάσουμε τις νέες καθημερινές μας ρουτίνες.
Οι ρουτίνες είναι απαραίτητες διότι τα παιδιά αισθάνονται ότι βρίσκονται στην αγαπημένη μας τάξη. Είναι γνώριμη διαδικασία την οποία με πολλή αγάπη και χαρά περιμένουν τα παιδιά. Γιαυτο και εμείς σκεφθήκαμε να τις τροποποιήσουμε λιγάκι και να τις κάνουμε πιο.... ανοιξιάτικες!!!
Νέα εποχή, νέες ρουτίνες λοιπόν!
(Πατάμε: Αρχείο -Δημιουργία Αντιγράφου- Ολόκληρη η παρουσίαση και τροποποιείτε ότι χρειάζεστε)
Σάββατο 6 Μαρτίου 2021
Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως
Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός, προέρχεται από άλλα παιδιά, συνήθως της ίδιας ηλικίας και αποτελεί μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη διαδικασία της μάθησης. Αναφέρεται στην εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών, εντός και εκτός σχολείου, με στόχο την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου ή αναστάτωσης. Συχνά το «ισχυρότερο» παιδί αντλεί από την πράξη του κάποιο όφελος, όπως ευχαρίστηση, κύρος ή υλικά αποκτήματα, ενώ το «αδύναμο» παιδί δεν μπορεί να υπερασπιστεί και να προστατέψει με ριζικό τρόπο τον εαυτό του.
Η επιθετική συμπεριφορά μεταξύ μαθητών εκδηλώνεται, με μορφές ήπιας βίας (λεκτικό εκφοβισμό, πειράγματα, βρίσιμο, ειρωνική συμπεριφορά, απειλές, διάδοση φημών) και με περιστατικά ακραίας βίας (συγκρούσεις µε ρατσιστικά ή άλλα χαρακτηριστικά, χτυπήματα, σπρώξιμο, σεξουαλική παρενόχληση, χειρονομίες). Διαφορετικοί επιστημονικοί χώροι και πεδία έχουν αναγνωρίσει, αναδείξει και μελετήσει το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού και της βίας, στις πολλαπλές μορφές και διαστάσεις του. Η ενδοσχολική βία είναι ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο τον θύτη και το θύμα, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες. Ο σχολικός εκφοβισμός έχει αρνητικές συνέπειες στο κλίμα του σχολείου, στην κοινωνικοποίηση των παιδιών, στην επικοινωνία στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και στην μετέπειτα ομαλή ενσωμάτωση στην κοινωνία.
Επειδή, λοιπόν, το σχολείο αποτελεί μία μικρογραφία της κοινωνίας πρέπει να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εξάλειψη αυτού του φαινομένου από τα σχολεία αλλά και από την κοινωνία στο σύνολο της. Όσο περισσότερο μιλάμε για το bullying τόσο το εξαλείφουμε. Και όσο πιο νωρίς, τόσο πιο καλά!
Γιαυτο και εμείς στην τάξη αφού διαβάσαμε το εξαιρετικό παραμύθι ενδοσχολικής βίας που έγραψε η νηπιαγωγός κα Ελένη Τσούση "Μίλα Μικρή Καμήλα" (Δείτε εδώ) και συζητήσαμε πολύ για όλα όσα αντιμετωπίζει η μικρή καμήλα στο σχολείο της, καταλήξαμε ότι στο σχολείο πρέπει να αγαπάμε τους φίλους μας και να μην τους στεναχωρούμε. Δεν πρέπει να κοροϊδεύουμε, αλλά και να μην χτυπάμε τους συμμαθητές μας. Προέχει η φιλία και η αγάπη μας και όχι η βία!
Και μια και είμαστε η Tάξη της Aγάπης
λέμε ΝΑΙ στην αγάπη και στην Φιλία και
OXI στη βία και στο bulling!
Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021
eTwinning "Let's play every day" - Ιανουάριος και Φεβρουάριος
Ξεκινώντας την Νέα Χρονιά συμμετέχουμε στην δράση που διοργανώθηκε για την Παγκόσμια Ημέρα Παιχνιδιού GSPD
Μπορείτε να δείτε εδώ τα σχολεία του έργου, που συμμετείχαμε σε αυτήν τη δράση.
Αποφασίζουμε να προχωρήσουμε συνεργατικά σε ένα παραμύθι το οποίο θα δημιουργήσουμε με τη συμμετοχή όλων των μασκότ, που αντιπροσωπεύουν τα σχολεία μας. Έτσι τα σχολεία χωρίζονται σε ζευγάρια και μοιράζουν ρόλους. Το Νηπιαγωγείο μας είναι σε ομάδα με τα Νηπιαγωγεία Μεσοροπης και Παραλίας Οφρυνίου. Η δική μας δουλειά είναι να γράψουμε τη συνέχεια του παραμυθιού ενώ η εικονογράφηση ανήκει στα άλλα δύο σχολεία της ομάδας μας.
Αυτή είναι η σελίδα του συνεργατικού παραμυθιού μας, που συμμετέχουμε
Πατήστε εδώ για να δείτε ολόκληρη τη συνεργατική μας ιστορία, την οποία διαβάσαμε στην τάξη και μας άρεσε πολύ!
Συνεχίζουμε την διαδικτυακή επικοινωνία και τα παιχνίδια με τους φίλους μας από το Νηπιαγωγείο της Παραλίας Οφρυνίου.
Παίξαμε και περάσαμε υπέροχα!
ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ
Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021
eTwinning: "World Children's Council" Φεβρουάριος
WORLD CHILDREN’S COUNCIL
Tο Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε ένα έργο eTwinning με τίτλο: “World Children’s Council” (Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών)
Το πρόγραμμα αυτό ξεκινά το Φεβρουάριο και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο. Συμμετέχουν 18 σχολεία. 6 από την Ελλάδα, 1 από την Ισπανία, 1 από την Σερβία και 10 από την Τουρκία. Με τα περισσότερα σχολεία συνεργαζόμαστε και στο πρώτο μας για αυτήν την χρονιά Εtwinning το “Let’s Play Every Day”.
Σχετικά με το έργο
Το παιδί ως μικρός άνθρωπος χρειάζεται περισσότερη αγάπη και φροντίδα. Αποτελεί ζωτικό μέρος της κοινωνίας και εγγύηση για το μέλλον της. Από την άποψη αυτή, είναι προς το συμφέρον τόσο του παιδιού όσο και της κοινωνίας να προστατεύονται τα δικαιώματα των παιδιών ελεύθερα και ισορροπημένα. Το ελεύθερα και ευτυχώς αναπτυσσόμενο παιδί θα μεταδώσει στο μέλλον και στις επόμενες γενιές ιδέες και αξίες.
«Δεν υπάρχουν μεγάλες εφευρέσεις και πρόοδος όσο ένα μεγαλοφυές παιδί είναι δυσαρεστημένο στον κόσμο.»
(Albert Einstein)
Επομένως τα παιδιά πρέπει να ενθαρρύνονται να ονειρεύονται και να ζουν σε έναν καλύτερο κόσμο. Ο κόσμος των ονείρων των παιδιών είναι πολύ ευρύς. Παράλληλα αναπτύσσεται η δημιουργικότητα των παιδιών των οποίων η φαντασία και τα όνειρα υποστηρίζονται. Για το λόγο αυτό, το πρόγραμμά μας απευθύνεται αποκλειστικά στους μαθητές και στις μαθήτριες του Νηπιαγωγείου 4-6 ετών.
-Να αναπτυχθεί η φαντασία και η δημιουργικότητα στους μαθητές μας
-Να δημιουργήσουμε μια αίσθηση περιέργειας στους μαθητές μας και να τους ενθαρρύνουμε να κάνουν έρευνα
-Να εργαστούν ατομικά και σε ομάδες
-Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας
-Να αναπτύξουν ένα αίσθημα καθήκοντος και ευθύνης
-Να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση
-Να ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση τους
-Να συμβάλλουν στο έργο σε συνεργασία με τα σχολεία εταίρους
-Να εκφράσουν όνειρα και σκέψεις στο δράμα, τη ζωγραφική, το παιχνίδι κ.λπ. χρησιμοποιώντας διάφορους τρόπους έκφρασης
Διαδικασία της εργασίας
Το πρόγραμμά μας θα πραγματοποιηθεί κατά τους μήνες Φεβρουάριο και Μάιο του 2021. Ο σχεδιασμός, η διαδικασία υλοποίησής του και τα συνεργατικά προϊόντα θα αποφασίζονται από online επικοινωνίες και διαρκή συνεργασία των μελών του έργου.
Πιο αναλυτικά:
-Σχεδιασμός λογότυπου από τα παιδιά.
-Προβλήματα όπως δίψα, πείνα, έλλειψη εκπαίδευσης κ.λπ. θα ερευνηθούν από το συμβούλιο των παιδιών και θα γίνει παρουσίαση.
-Θέματα στέγης των παιδιών θα μελετηθούν από το συμβούλιο των παιδιών (Οι μαθητές μπορούν να σχεδιάσουν το σπίτι των ονείρων τους).
-Θέματα ένδυσης (Οι μαθητές με φυσικές βαφές μπορούν να ζωγραφίσουν μπλουζάκια).
-Παιχνίδια για τα παιδιά (Ένα βιβλίο παιχνιδιού μπορεί να δημιουργηθεί με παιδικά παιχνίδια με φυσικά υλικά).
-Τα παιδιά θα συνεργαστούν και θα αποφασίσουν να οργανώσουν τις δραστηριότητες.
-Μέσω των ΤΠΕ, τα παιδιά θα αλληλοεπιδράσουν και θα επικοινωνήσουν τις ιδέες και τις ενέργειές τους.
Να βελτιωθεί η δημιουργικότητα των μαθητών, να ενισχυθεί η αυτοπεποίθησή τους, να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους, να αποκτήσουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας, να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
Η περιπέτεια τώρα ξεκινά! Μείνετε συντονισμένοι....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)