«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα» Νίκος Καζαντζάκης.

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

eTwinning 2021-2022

 To Νηπιαγωγείο μας  συμμετέχει  αυτήν τη χρονιά  σε ένα νέο έργο eΤwinnng με τίτλο:

"Κόκκινη κλωστή δεμένη... δεξιότητες γυρεύει".

Το έργο θα συνδεθεί με τα εργαστήρια δεξιοτήτων, όπως αυτά ενσωματώθηκαν στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.


Στο έργο αυτό συμμετέχουν 40 σχολεία  συνολικά από όλη την Ελλάδα και 68 εκπαιδευτικοί. 





   Στο έργο αυτό θα ασχοληθούμε με τα κλασικά παραμύθια, όπου οι ήρωες των παραμυθιών θα κληθούν να έρθουν πιο κοντά στην πραγματικότητα που ζούμε και να περάσουν μηνύματα οικολογικά, κοινωνικής ενσυναίσθησης κλπ και να βοηθήσουν τα παιδιά να καλλιεργήσουν δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα (συνεργασία, επικοινωνία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα), δεξιότητες του νου(ρουτίνες σκέψης). Οι ήρωες των παραμυθιών θα αναθέτουν στα παιδιά κάθε φορά μια αποστολή κι αυτά θα αναζητήσουν τρόπους να ολοκληρώσουν τις αποστολές τους, αλληλεπιδρώντας με τα άλλα μέλη της ομάδας.
Το πρόγραμμά μας φιλοδοξεί να προάγει τη φιλαναγνωσία και παράλληλα την κριτική σκέψη, την ανάπτυξη της φαντασίας και την ενίσχυση γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών μας.
Το έργο δίνει έμφαση σε ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες, στην παράλληλη χρήση συμβατικών μέσων διδασκαλίας και μέσων από το χώρο των ΤΠΕ και στην χρήση ποικιλίας τεχνικών και δραστηριοτήτων όπως η δημιουργία εννοιολογικών χαρτών, η ενεργητική ακρόαση, ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων, η δραματοποίηση, τα παιχνίδια ρόλων, οι κατασκευές και η ζωγραφική, η δημιουργία αυτοσχέδιων ιστοριών, η εικονογράφησή τους, η δημιουργία παρουσιάσεων, η δημιουργία αφισών κλπ, επιδιώκοντας την ενεργή εμπλοκή και συμμετοχή των παιδιών σε όλη τη διάρκεια υλοποίησης του.


Στόχοι του έργου μας

  •  Να αναζητήσουν μέσα από τα παραμύθια αξίες, όπως ο σεβασμός των δικαιωμάτων των ανθρώπων και της φύσης, η ελευθερία κλπ
  •  Να εντοπίσουν και να κατανοήσουν την υπερβολή που υπάρχει στη σκιαγράφηση των ηρώων στα κλασικά παραμύθια, αλλά και την παρουσίαση ζώων με ανθρώπινα χαρακτηριστικά (ανιμισμός).
  •  Να επικοινωνήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις με συνομήλικους πέρα από τα όρια του σχολείου τους με τη χρήση των ΤΠΕ.
  • Να καλλιεργήσουν οικολογική συνείδηση.
  •  Να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν το δικό τους παραμύθι.
  •  Να χρησιμοποιούν δεξιότητες επίλυσης προβλήματος.
  •  Να εισαχθούν στην αλγοριθμική και υπολογιστική σκέψη μέσα από δραστηριότητες ρομποτικής.
  •  Να γνωρίσουν τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας και να τις χρησιμοποιούν με ασφάλεια για πειραματισμό και παραγωγή έργων.
  •  Να δώσουν άλλη διάσταση στα κλασικά παραμύθια τροποποιώντας τα με βάση την πραγματικότητα που βιώνουν.
  • Να μάθουν μέσα από τα παραμύθια μαθηματικές έννοιες (αριθμούς, συμμετρία κλπ), τα χρώματα, τις ημέρες της εβδομάδας κλπ
  •  Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους και να μάθουν παραμυθένιες λέξεις και στα αγγλικά.
  • Να συλλέγουν πληροφορίες και να τις ταξινομούν.
  • Να διατυπώνουν ερωτήματα, τα οποία μπορούν να απαντηθούν μέσα από τη διερεύνηση δεδομένων.


Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει το Σεπτέμβριο και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ: Γνωριμία σχολείων και μαθητών.

Αναζήτηση τίτλου έργου (προτάσεις και ψηφοφορία) και δημιουργία μασκότ και λογότυπου.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ: Γνωριμία με τα μέρη του υπολογιστή, ανίχνευση πρότερων γνώσεων, δημιουργία εννοιολογικού χάρτη, έναρξη έρευνας, ασφάλεια στο διαδίκτυο, εισαγωγή στον προγραμματισμό, Ρομποτική, Συμμετοχή στην εβδομάδα κώδικα, (Δημιουργώ και Καινοτομώ, Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία)

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ: Δικαιώματα μέσα από τα κλασικά παραμύθια(Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη)

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΜΑΡΤΙΟΣ: Κλιματική αλλαγή, Προστασία της φύσης, φυσικές καταστροφές (Φροντίζω το Περιβάλλον)

ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ: Κυκλοφοριακή αγωγή (Ζω καλύτερα - Ευ ζην)

Ξεκινάμε.....Μείνετε συντονισμένοι....














Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Εθνκές Ετικέτες Ποιότητας


Το σχολείο μας βραβεύτηκε για τα περσινά πρoγράμματα etwinning

το "World Children's Council",  και 

το "Let's play every day" 

που πραγματοποιήσαμε, σε συνεργασία και επικοινωνία με  σχολεία,  ανά την Ελλάδα  και από άλλες χώρες  με την εθνική ετικέτα ποιότητας!










Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε για δεύτερη χρονιά  σε πρόγραμμα Etwinning
Μέσα από το World Children's Council προσπαθήσαμε να ενεργοποιήσουμε τους μικρούς μας μαθητές, σε θέματα που άπτονται τα δικαιώματα τους, όπως κατοικία, νερό, φαγητό, παιχνίδια με απώτερο σκοπό να μάθουν να τα διεκδικούν Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και τις συνεργατικές δράσεις, που αναπτύξαμε με τα συμμετέχοντα σχολεία, την ενεργή εμπλοκή των μαθητών σε όλη τη διαδικασία, την επικοινωνία και συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών που συμμετείχαμε, την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια των γονέων, και παρά τις αντίξοες συνθήκες λόγω covid-19, πετύχαμε αυτή τη σπουδαία βράβευση.

Μπορείτε να πατήσετε εδώ για να δείτε αναλυτικά όλες τις δράσεις μας για το έργο αυτό.

Μέσα από το "Let's play every day" προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν την αξία και διαχρονικότητα του παιχνιδιού καθώς και τη σημασία του για την σωματική και ψυχική τους υγεία, αλλά και την μοναδική αξία του παιχνιδιού  στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Μπορείτε να πατήσετε εδώ για να δείτε αναλυτικά όλες τις δράσεις μας και για το έργο αυτό.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συνεργάτες -  εκπαιδευτικούς για την άψογη συνεργασία μας,  μα περισσότερο ευχαριστούμε όλους τους μαθητές μας,  που συμμετείχαν στα προγράμματα  αυτά.  Τα βραβείο τους ανήκουν!
 




Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να κάνουμε όμως  και 
στην αμέριστη συμπαράσταση, συνεργασία και βοήθεια των γονέων,
 διότι τα έργα αυτά  μέσα από την τηλεκπαίδευση, χωρίς  εκείνους   δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν  σε όλα τους  τα στάδια.

  Αγαπημένοι μας γονείς σας ευχαριστούμε πολύ!







Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

Χρήσιμες οδηγίες για την προσέλευση των παιδιών στο Νηπιαγωγείο

Αγαπητοί γονείς,
 
όπως ήδη γνωρίζετε  ο αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022 θα γίνει την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:15 στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου. Κατά την προσέλευση σας (ένας κηδεμόνας θα συνοδεύει το παιδί) παρακαλούμε για την αυστηρή τήρηση των μέτρων προστασίας κατά της διασποράς του COVID 19 (μάσκα και αποστάσεις). Τα νήπια και προνήπια παρακαλούνται να έχουν μαζί τους εκτός από την μάσκα τους και την δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (self) τεστ.



Το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. 
Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9. Το επόμενο test θα γίνει σε τρεις μέρες δηλαδή, την Τετάρτη και την Πέμπτη 16/9/2021 θα έχει μαζί του τη βεβαίωση του αρνητικού αποτελέσματος του self test.

Για τις επόμενες εβδομάδες ο Υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος self–test για covid-19 για τους μαθητές, θα γίνεται 2 φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή , έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο). Οι μαθητές προσέρχονται στο σχολείο με αρνητικό αποτέλεσμα και οφείλουν να φέρουν μαζί τους τη συγκεκριμένη βεβαίωση που το αποδεικνύει. Το αποτέλεσμα του τεστ, κρίνεται απαραίτητο να δηλωθεί στην πλατφόρμα. 


Περισσότερες οδηγίες για το self test:

  • Παραλαμβάνετε από φαρμακείο, δωρεάν, με τον ΑΜΚΑ ή το ΠΑΜΚΑ (Προσωρινό Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης), ή το ΠΑΑΥΠΑ (Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού) του μαθητή/τριας το δωρεάν τεστ. Μπορείτε να  προμηθευτείτε  ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου.
  • Εισέρχεστε στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr/και αφού επιλέξετε την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για Covid -19» στην συνέχεια, συνδέεστε με την χρήση των κωδικών taxis net – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. ή επιλέγετε τους κωδικούς από μια τράπεζα από αυτές που εμφανίζονται στο πεδίο. Έπειτα, δηλώνετε το αποτέλεσμα του τεστ και στη συνέχεια τυπώνετε τη σχολική κάρτα μαθητή/τριας.
  • Εναλλακτικά μπορείτε και χειρόγραφα να συμπληρώσετε το σχετικό έντυπο, αν δεν υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης. Γι’ αυτό μπείτε στη σελίδα https://self-testing.gov.gr/covid19-school-card-print.pdf γράψτε σε ένα χαρτί ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΤΕ και υπογράψτε το για να το δώσετε στο μαθητή/τρια για να το έχει μαζί του στο σχολείο. Μην ξεχάσετε να γράψετε τον αριθμό-κωδικό που αναγράφεται πάνω αριστερά, μόλις δηλωθεί το αποτέλεσμα.
  • Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την διεύθυνση https://self-testing.gov.gr/

 -Επίσης μπορείτε να δείτε το παρακάτω video για ενημέρωση για τον τρόπο διενέργειας του self test. 

-Η κάρτα ανανεώνεται κάθε φορά που κάνετε το καινούριο τεστ.



Η καθημερινότητα στο Νηπιαγωγείο


Όπως ήδη γνωρίζετε η χρήση της μάσκα είναι υποχρεωτική στο σχολείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς τόσο στους εσωτερικούς χώρους, όσο και στους εξωτερικούς όταν υπάρχει συγχρωτισμός (όπως προσέλευση, διάλειμμα, αποχώρηση). Εξαιρείται η ώρα του φαγητού και της γυμναστικής /άθλησης. Συστήνεται, να υπάρχουν τουλάχιστον 3-4 μάσκες, στην τσάντα σε καθαρή θήκη (π.χ σακουλάκι τροφίμων μιας χρήσεως) καθώς επίσης κι άλλη μια θήκη (ή σακουλάκι) όπου θα τοποθετείται η χρησιμοποιημένη μάσκα και το σακουλάκι κατόπιν θα απορρίπτεται (σημείωση : όταν η μάσκα είναι υφασμάτινη μετά την χρήση καθαρίζεται επιμελώς ) .

Σκόπιμο είναι να τονιστεί ότι το κάθε παιδί θα ελέγχεται από τους γονείς-κηδεμόνες πριν την προσέλευσή του στο σχολείο, για πυρετό ή άλλα συμπτώματα, όπως βήχα, πονόλαιμο, καταρροή, διάρροια κτλ.. Εάν ένα παιδί είναι άρρωστο δεν προσέρχεται στο σχολείο και ενημερώνετε το σχολείο για το λόγω απουσίας.





Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021

Αγιασμός

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί Γονείς σας προσκαλούμε στην τελετή  Αγιασμού , που θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο  του Νηπιαγωγείου και του Παιδικού Σταθμού Αντιφιλίππων, την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021  και ώρα 9.15π.μ. 

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική από όλους.


Μετά το πέρας του Αγιασμού θα ακολουθήσει  ενημέρωση, σχετικά με την ομαλή ένταξη των παιδιών και την λειτουργία του σχολείου. Τα παιδιά θα αποχωρήσουν μαζί με τους γονείς τους.





Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

Αποχαιρετισμός....



Σήμερα πέφτει η αυλαία  και για αυτήν την τόσο ιδιαίτερη σχολική χρονιά. Τα παιδιά μας αποχαιρετούν.
Μέρα συγκίνησης.



Όσα χρόνια και αν περάσουν, αυτή τη μέρα η καρδιά μας πάντα θα χτυπά δυνατά.... Κάθε χρόνο η συγκίνησή μας όλο και μεγαλώνει...

Ήρθε η στιγμή να αποχαιρετιστούμε και να κρατήσουμε στην καρδιά μας όλες τις υπέροχες, μοναδικές  στιγμές, που περάσαμε μαζί!
Μην ξεχάσετε ποτέ, τα γέλια, τις χαρές, τις αγκαλιές, τις εκπλήξεις, τα παιχνίδια, αλλά και τα πράγματα που ανακαλύψαμε μαζί.

Μην ξεχάσετε ποτέ ότι στο Νηπιαγωγείο μας μάθαμε να αγαπάμε, να είμαστε φίλοι, να προσπαθούμε, να δίνουνε δεύτερη ευκαιρία, να παίζουμε αγαπημένοι, να κάνουμε υπομονή, να συνεργαζόμαστε και να ονειρευόμαστε!!! 
 Όλα αυτά να τα κρατήσετε μέσα στην καρδιά σας!

Ευχόμαστε να πετάξετε ψηλά, όσο πιο ψηλά μπορείτε!

Η ζωή σας να είναι πάντα γεμάτη υγεία, αγάπη, περιπέτεια και καλούς φίλους!

Ευχόμαστε αγαπημένα μας παιδιά να έχετε μία μαγική διαδρομή στη ζωή σας...

οι Φάκελοι για τα νήπια


οι Φάκελοι για τα προνήπια


τα αναμνηστικά μας



 ΑΝΤΙΟ στην τάξη της ΑΓΑΠΗΣ



Αρμάντο, Ασπασία, Βασιλική, Γεσθημανή, Ελισάβετ, Ζώη, Θοδωρή, Θεοδώρα, Σάκη Σταυρούλα 

καλή πρόοδο στο νέο σας σχολείο και να θυμάστε:




Αναστασία, Γρηγόρη, Κατερίνα, Χαρά


καλό καλοκαίρι και
ραντεβού το Σεπτέμβρη
για νέα ταξίδια!










Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

Η τάξη της Αγάπης μας αποχαιρετά....

 Σήμερα ουσιαστικά είναι η τελευταία μέρα που βρισκόμαστε όλοι μαζί στην τάξη μας. Ήρθε  η στιγμή  η   τάξη της Αγάπης  να  αποχαιρετήσει το Νηπιαγωγείο και όλα όσα ζήσαμε μαζί. 

Όλα τα παιδιά ζωγραφίζουν την πιο ωραία τους ζωγραφιά δώρο για τις κυρίες.



Μαζευόμαστε λοιπόν για τελευταία φορά  στην αγαπημένη μας "παρεούλα" και συζητάμε για όλα όσα μάθαμε και ζήσαμε μαζί. Για τα ατελείωτα παιχνίδια μας, για όλες τις έρευνες τα πειράματα και τις κατασκευές, που φτιάξαμε, για όλα τα ταξίδια μας προς τη γνώση, τη χαρά, τη δημιουργία!!! Κυρίως όμως συζητάμε για τους ισχυρούς δεσμούς που αναπτύξαμε μεταξύ μας και καταλήγουμε ότι δικαίως αυτή η τάξη ονομάστηκε η τάξη της Αγάπης.


Τα παιδιά απαντούν:

"Τι κρατάω μέσα στην καρδιά μου τώρα που φεύγω από το Νηπιαγωγείο;"

Σταυρούλα: Τα παιχνίδια που παίζαμε όλοι μαζί.

Κατερίνα: Τα παιχνίδια μας

Σάκης: τα πικνικ που κάναμε στην αυλή μας.

Γεσθημανή: τα etwinning  έργα μας  και που μιλούσαμε με  παιδιά από άλλες χώρες.

Αρμάντο: Που μάθαμε για τους πλανήτες  και η κατασκευή  που φτιάξαμε με το ηλιακό μας σύστημα.

Γρηγόρης: Το ψαράκι που έπαιζα  στην  γωνιά της κουζίνας.

Βασιλική: Που είμαστε  πάντα αγαπημένοι και ενωμένοι και παίζαμε όλοι μαζί.

Αναστασία: Κρατάω μέσα στην καρδιά μου, το πόσο ωραία περνούσαμε κάθε μέρα στο σχολείο μας.

Θοδωρής: Το παιχνίδι που παίζαμε με τα τουβλάκια.

Ζώης: Το ηφαίστειο  και την έκρηξη  που κάναμε.

Χαρά: Το ότι περνούσαμε ωραία  και τις κυρίες μου.

Ασπασία: να ζωγραφίζω

Ελισάβετ: το γάμο  που παίξαμε

Θεοδώρα: την  εκδρομή που πήγαμε στην παιδική χαρά

































Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

eTwinning World Children's Council - Μαϊος -Ολοκλήρωση προγράμματος

 Ξεκινώντας  και πάλι  μετά το Πάσχα  τις δράσεις  μας  (δια ζώσης πια ) παρακολουθούμε  βίντεο σχετικά με την σημασία του νερού.

-Τι μπορούμε να κάνουμε αν δεν υπάρχει νερό; 

-Που το χρησιμοποιούμε;


Τα παιδιά λένε:

-Να συγκεντρώσουμε το νερό της βροχής σε μεγάλα δοχεία (αυτά που ήδη βάλαμε στα σπίτια)


-Να πάρουμε νερό από τα πηγάδια (γι' αυτό και κατασκεύασαν πηγάδια, με τη βοήθεια των γονέων τους)









Τι μπορούμε να κάνουμε για να ξοδεύουμε λιγότερο νερό;

Τα παιδιά εκφράζουν τις  απόψεις  τους  και τις καταγράφουμε σε μία λίστα


Δημιουργούμε συνεργατικά μία αφίσα  για  την χρήση του νερού. Τα σχολεία  από τις άλλες χώρες ετοίμασαν το λογότυπο  και όλα τα ελληνικά  σχολεία, καταγράψαμε τις απόψεις των παιδιών. 

Η αφίσα μας

"ΣΩΣΤΕ ΤΟ ΝΕΡΟ"



Παίζουμε διαδικτυακά παιχνίδια για το νερό, που έχουν δημιουργήσει οι συντονιστές  του θέματος αυτού,  για όλα τα παιδιά.


Ψάχνουμε τα βρούμε τρόπους  να βρούμε νερό. Και βρίσκουμε τον  κοχλία του Αρχιμήδη. Παρατηρούμε  το πως δουλεύει και προσπαθούμε να κατασκευάσουμε τον δικό μας. Τα παιδιά, ερευνούν, πειραματίζονται, ανακαλύπτουν   και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ο κοχλίας του Αρχιμήδη μπορεί να βοηθήσει να λυθεί το πρόβλημα της λειψυδρίας.


Στη συνέχεια τα παιδιά αξιολογούν σε φύλλο εργασίας τη σωστή χρήση νερού.


Αξιολογούν  επίσης  και όλες τις δράσεις  που πραγματοποιήσαμε  για το θέμα του Νερού.


Παράλληλα ζωγραφίζουν τους τρόπους  εξοικονόμησης νερού.


Τα μέλη του Συμβουλίου παρουσιάζουν τις δράσεις  μας για το θέμα του νερού.





Επόμενο θέμα  που το Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών έχει να ασχοληθεί  είναι το θέμα της Διατροφής.
Ξεκινάμε  με μία παρουσίαση  στα παιδιά  σχετικά με τους  διατροφικές ομάδες και την κατηγοριοποίηση  των τροφών στις ομάδες αυτές.




Προσπαθούν να αναγνωρίσουν συγκεκριμένες ομάδες τροφών



Φέρνουν  στο σχολείο για το πρωινό τους, φαγητά  από όλες τις διατροφικές ομάδες.


Το επόμενο βίντεο που βλέπουμε  αφορά την σημασία της υγιεινής διατροφής  και συζητάμε  για όλες τις διατροφικές ομάδες, τοποθετώντας  αυτές  στην διατροφική πυραμίδα.





Παίζουμε τα αντίστοιχα διαδικτυακά παιχνίδια  σχετικά με το θέμα της διατροφής.


"Ποια είναι μία από τις βασικότερες τροφές  των ανθρώπων;"
Το ψωμί

Μαθαίνουμε  για τον κύκλο του ψωμιού μέσα από την παρουσίαση "Από το σιτάρι στο ψωμί" 



Τα μέλη του Συμβουλίου ζωγραφίζουν τον φούρνο που ψήνουμε το ψωμί  και επιλέγουν αυτόν  που θα στείλουν για την συνεργατική  ιστορία  που ετοιμάζεται.




Μπορείτε  να δείτε  την συνεργατική μας ιστορία, πατώντας στον παρακάτω τίτλο: 



Δοκιμάζουμε στην τάξη ψωμί με λαδορίγανη και αλάτι, τα οποία ετοιμάζουν τα παιδιά  και το  προτείνουμε  ως συνταγή  και στα υπόλοιπα μέλη του Συμβουλίου. 








Η συνταγή μας

Σιτάρι: το κύριο συστατικό του ψωμιού. 

Τα παιδιά παρατηρούν σπόρους  και το φυτό του σιταριού. Σπέρνουν το δικό τους χωράφι με το σιτάρι


η εξέλιξη....
Σπορά, Πότισμα, Ανάπτυξη





Φυτεύουν σπόρους  και στην αυλή. Τους ποτίζουν....


Τελειώνοντας το θέμα  για τη Διατροφή τα παιδιά αξιολογούν τις δράσεις μας. Αναφέρουν λέξεις και έννοιες με τις οποίες ασχοληθήκαμε  κατά τη διάρκεια του Θέματος  και τις καταγράφουμε  μέσω ενός web 2.0  εργαλείου, το word art.





Τελευταίος σταθμός του Παγκόσμιου Συμβουλίου Παιδιών είναι το θέμα: Παιχνίδι, μια και αυτό αποτελεί απαραίτητη ανάγκη  για όλα τα παιδιά του κόσμου. 
Έτσι λοιπόν, η  αρμόδια ομάδα εργασίας  για τα παιχνίδια μας παρουσιάζει το θέμα.



Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών αποφασίζει να δημιουργήσει ένα συνεργατικό βιβλίο, με τίτλο "Τα παιχνίδια είναι μία από τις βασικές ανάγκες των παιδιών" (GAMES ARE THE BASIC NEED OF CHILDREN) 
Καταρχήν ο τίτλος κατασκευάστηκε από τα παιδιά με τη χρήση παιχνιδιών. Εμείς κληρωθήκαμε να κατασκευάσουμε τα γράμματα S και Α

GAMES ARE THE BASIC NEED OF CHILDREN



Δείτε και τον τίτλο μας,  ολόκληρο


Τα παιδιά ζωγραφίζουν πρώτα το αγαπημένο τους παιχνίδι.


και κατασκευάζουν διάφορα παιχνίδια από ανακυκλώσιμα υλικά,  για την αυλή του σπιτιού  τους.

Καράβι


Πισίνα


Αμμοδόχος


Τσουλήθρα




Παίζουμε το παραδοσιακό παιχνίδι: "Τα αγαλματάκια"  και το παρουσιάζουμε στα υπόλοιπα μέλη του Συμβουλίου, μέσα από το συνεργατικό μας βιβλίο. 

Μπορείτε να πατήσετε εδώ και να δείτε το συνεργατικό μας βιβλίο 




Τελειώνοντας το θέμα ¨Παιχνίδι" τα παιδιά αξιολογούν το θέμα αν τους άρεσε, μέσα από το web 2.0.  εργαλείο το Colorillo, ζωγραφίζοντας χαμογελαστές φατσούλες.


ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΝΟΝΤΑΣ

Η κάθε θεματική μελέτη - δράση διεξήχθη από τα μέλη του συμβουλίου που δημιουργήσαμε σε όλο το έργο μας. Στο τέλος κάθε θέματος, οι μαθητές στην ομάδα μελέτης του συμβουλίου έθεσαν τις τρισδιάστατες δραστηριότητές τους στο έδαφος που ετοιμάσαμε με τα παιδιά. Η δουλειά μας χτίζεται από τις μικτές ομάδες μας. Τα όνειρα των μαθητών σε αυτήν την τάξη και ένας χώρος διαβίωσης όπου όλα τα παιδιά , μπορούν να είναι χαρούμενα σχεδιάζονται σε κάθε τριγωνικό κομμάτι. Όταν όλα τα κομμάτια ενώνονται, σχηματίζεται ένα χωριό όπου όλα τα παιδιά θα είναι ευτυχισμένα. Επειδή όταν τα  παιδιά είναι χαρούμενα, υπάρχει αγάπη, υπάρχει σεβασμός,  υπάρχει ελπίδα, υπάρχει χαρά.

 Καλώς ήλθατε στο χωριό χαρούμενων παιδιών!


Γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικοί αξιολογούν όλο το  έργο μας.


Τα μέλη του Συμβουλίου παίρνουν τα πιστοποιητικά τους.


Και παράλληλα διοργανώνετε μία τελική διαδικτυακή παρουσίαση με όλα τα σχολεία πρωινού τμήματος,  που συμμετείχαν στο έργο.  Παρόμοια  παρουσίαση πραγματοποιήθηκε  και με τα σχολεία  ολοήμερου τμήματος.






Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Παιδιών   κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:

1. Κάθε παιδί έχει το δικαίωμα σε ίσα δικαιώματα και ελευθερίες.

 2. Κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να ζει στο ένα σπίτι των ονείρων του.

 3. Κάθε παιδί έχει δικαίωμα πρόσβασης σε καθαρό νερό.

 4. Κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να έχει πρόσβαση σε υγιεινά τρόφιμα.

 5. Κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να παίζει.

Το σπουδαίο  αυτό έργο  εδώ τελειώνει. 
Ευχαριστούμε πολύ  όλους τους συνεργάτες  μας 
 για το υπέροχο και μοναδικό ταξίδι , που είχαμε όλοι μαζί 
 και  δίνουμε  υπόσχεση για καινούρια ταξίδια γνώσης
  από τη νέα σχολική χρονιά!

Μείνετε συντονισμένοι....