«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα» Νίκος Καζαντζάκης.

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας

Το σχολείο μας, το Νηπιαγωγείο Αντιφιλίππων, βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την τελειότητα της εργασίας μας και στα 2 έργα eTwinning που υλοποιήσαμε την περσινή χρονιά! Σε μια χρονιά ιδιαίτερα δύσκολη λόγω της πανδημίας, οι μικροί μας μαθητές εργάστηκαν με μεγάλο ενδιαφέρον και πολλή αγάπη στα έργα μας!!! Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας λοιπόν για το έργο "WORLD CHILDREN'S COUNCIL " αλλά και για το έργο “Let’s play every day” και αυτό σημαίνει ότι η εργασία των μαθητών και του σχολείου μας έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο!!! Ευχαριστούμε τους μαθητές αλλά και τους γονείς, που στάθηκαν δίπλα μας!









"Κόκκινη κλωστή δεμένη. δεξιότητες γυρεύει" #SkillsLabs

Ξεκινάμε τα εργαστήρια Δεξιοτήτων έχοντας ως πρώτο το Σχέδιο Δράσης από το θεματικό κύκλο:
Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
και την υποενότητα: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
με τον τίτλο: « Με τα παραμύθια οδηγό στον ψηφιακό κόσμο θα διαβώ!»



1ο Εργαστήριο: «Το παραμύθι αρχίζει…»

1η Δραστηριότητα:
Ρουτίνες σκέψης

Στην ολομέλεια της τάξης συζητάμε με τα παιδιά για το τι πιστεύουν ότι είναι τα παραμύθια. Με βάση τις ρουτίνες σκέψης προσπαθούμε να ανιχνεύσουμε το τι γνωρίζουν τα παιδιά σχετικά με αυτά, αλλά και το τι θέλουν να μάθουν.

Όλες οι απαντήσεις τους καταγράφονται και ετοιμάζουμε το ιστόγραμμα.







2η Δραστηριότητα: Παιχνίδια γνωριμίας με την ομάδα!

Αμέσως μετά έρχεται στην τάξη και πάλι ο φίλος μας ο Μίμης 



 να μας πει ότι ο Δράκος ο κλεφτοπαραμυθάς
θέλει να παίξει με εμάς ένα παιχνίδι.



Τον παρακολουθούμε να μας μιλά:





Ήρθε η ώρα να βρουν τις παραμυθοκαρτέλες τα παιδιά, και να ξαναπάρουν πίσω τα παραμύθια τους.

Χωρίζονται σε ζευγάρια  και προσπαθούν να λύσουν τους γρίφους που έστειλε ο δράκος. 









3η Δραστηριότητα : Οργάνωση παραμυθοεπίσκεψης!

Στην ολομέλεια της τάξης συζητάμε  για το ποιος γράφει τα παραμύθια. Θα μπορούσαμε να καλέσουμε έναν στο σχολείο μας; Τι θα θέλαμε να τον ρωτήσουμε; 



 Στη δραστηριότητα αυτή συνεργαστήκαμε  με άλλα 10 σχολεία - συνεργάτες  στο έργο μας. Το 3ο και το 13ο Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου, το 1ο νηπιαγωγείο Ανωγείων, το Νηπιαγωγείο Μεσορόπης, το 1ο και το  4ο Νηπιαγωγείο Κουνουπιδιανών,  το Νηπιαγωγείο Παραλίας Οφρυνίου, το 7ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς , και το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών. Όλοι μαζί ετοιμάσαμε μια όμορφη συνεργατική πρόσκληση με ερωτήσεις,  σκέψεις και ζωγραφιές για την κ.Δέσποινα Τζιάκη  Συγγραφέα   και Νηπιαγωγό του Νηπιαγωγείου Στερνών Χανίων! Την ευχαριστούμε πολύ και περιμένουμε με λαχτάρα να την απολαύσουμε έστω και διαδικτυακά!!!

Η παραμυθού  μας  η κυρία Δέσποινα, μας έστειλε να διαβάσουμε το παραμύθι  της: "Η πυγολαμπίδα στο βάζο" το οποίο είναι καταπληκτικό!


Πρώτα απ' όλα όμως  ο Μίμης  σύστησε στα παιδιά, την κυρία Δέσποινα.






και ετοιμάσαμε ερωτήσεις  που θέλουμε να της κάνουμε. Τις ερωτήσεις  αυτές τις βάλαμε σε ένα συνεργατικό έγγραφο  μαζί με τα άλλα σχολεία.

μαζί με τις ζωγραφιές μας  από το παραμύθι της, ως δώρο!



4η Δραστηριότητα: Ένας παραμυθάς στην τάξη μας!

Η  συγγραφέας  μας  ετοιμάζει ένα βίντεο για εμάς, και  όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία  και μας το στέλνει  μαζί με μία αποστολή - έκπληξη μαζί!! Μπορείτε  να δείτε  εδώ  τι  μας απάντησε   και ποια είναι η αποστολή μας!




Η αποστολή μας: 



Το Νηπιαγωγείο Στερνών, το Νηπιαγωγείο Ανωγείων, το 15ο Πατρών και εμείς, το Νηπιαγωγείο Αντιφιλίππων θα συνεργαστούμε,  για να γράψουμε ένα νέο παραμύθι με την κοκκινοσκουφίτσα!



Μπορείτε να δείτε  και συγκεντρωτικά  στο παρακάτω βίντεο όλες  τις δράσεις  του 1ου εργαστηρίου μας



Μέσα από το εργαστήριο αυτό προσπαθήσαμε να ανιχνεύσουμε τις προηγούμενες γνώσεις των παιδιών σχετικά με τα παραμύθια, πραγματοποιώντας ρουτίνες σκέψης, μέσα από το παιχνίδι με το δράκο να εισάγουμε το θέμα για να προκληθεί ενδιαφέρον στα παιδιά αλλά και να έρθουν σε επαφή με κάποιον συγγραφέα.


























Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

"Κόκκινη κλωστή δεμένη. δεξιότητες γυρεύει" - Σεπτέβριος και λιγουλάκι Οκτώβριος

Ξεκινώντας  το etwinning έργο μας  έπρεπε  όλοι οι μαθητές από όλα τα σχολεία να δημιουργήσουν το λογότυπο  του έργου. Έτσι λοιπόν όλα τα παιδιά ζωγράφισαν με διάφορες τεχνικές και υλικά  το γράμμα που ανέλαβαν. Εμείς αναλάβαμε  να ζωγραφίσουμε  το γράμμα Ε  από τη λέξη "ΔΕΜΕΝΗ " 

Σας παρουσιάζουμε το λογότυπο  του έργου  μας, το οποίο μάλιστα αναλάβαμε εμείς  να το συνθέσουμε  και να το ολοκληρώσουμε!!!




Τα παιδιά ζωγραφίζουν το γράμμα Ε για το λογότυπο!


και αποφασίζουν να στείλουμε  τη δουλειά της Κατερίνας



Πραγματοποιούμε  τις πρώτες τηλεδιασκέψεις των μελών  - συνεργατών για να συντονίσουμε  τις δράσεις μας, κατά τις οποίες οι ιδρύτριες του έργου συντονίζουν και οργανώνουν τη θεματολογία.



Ταυτόχρονα ενημερώνουμε τους γονείς για το έργο .
παίρνουμε την συγκατάθεσή τους



και αμέσως μετά τους ζητάμε    να μας πουν  σκέψεις, προσδοκίες  και τι περιμένουν από το πρόγραμμα  με 1-2 λέξεις, ως μια αρχική αξιολόγηση.


Μπορείτε  να δείτε  όλη την παρουσίαση.


Επόμενη δράση μας είναι η δημιουργία μασκότ  για το έργο. Τα παιδιά ψηφίζουν  τον ήρωα  παραμυθιού  που θα ήθελαν για μασκότ. Όλα τα κορίτσια  μας, ψήφισαν τη Χρυσομαλλούσα  (από το γνωστό παραμύθι) με αποτέλεσμα  να βγει πρώτη , δεδόμενου  ότι οι ψήφοι των αγοριών  μοιράστηκαν.   Μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο την ψηφοφορία μας.

Σε συνεργασία με το 2ο και 3ο τμήμα του Νηπιαγωγείου Ευόσμου Θεσσαλονίκης (και εκείνα τα παιδιά επέλεξαν τη Χρυσομαλλούσα) ζωγραφίσαμε  τη μασκότ μας.


Σας παρουσιάζουμε όλες τις μασκότ  έτοιμες  από τις οποίες  θα βγει με ψηφοφορία  η μασκότ του έργου μας.




Τα παιδιά αφού δουν ένα βίντεο που παρουσιάζονται όλες οι μασκότ ψηφίζουν....  


Νικήτρια μασκότ αναδείχθηκε η μπαλαρίνα  με 145 ψήφους και ποσοστό 24% 



Μπορείτε να πατήσετε και να  δείτε  και εδώ τη σχετική παρουσίαση.

Ασφαλώς και έπρεπε να  γνωρίσουμε πιο αναλυτικά  τα μέρη του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, μια και η χρήση του και είναι απαραίτητη στο έργο μας  και γενικά  στην λειτουργία της τάξης μας.



Δείτε  και   τη  Βιβλιοπαρουσίαση για  αυτή τη δράση μας.

Μα για  να ασχολούμαστε  με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή  θα πρέπει να γνωρίζουν τα παιδιά  και το πως θα  είναι ασφαλή μέσα στο διαδίκτυο. Προσεγγίζουμε λοιπόν  και το θέμα της Ασφάλειας στο Διαδίκτυο με παραμύθια και παιχνίδια.




Παράλληλα συνεχίζονται τακτικά  οι  τηλεδιασκέψεις  με όλους τους συνεργάτες  του έργου, για να οργανώνουμε και να συντονίζουμε τις δράσεις μας



Τελειώνοντας  με όλες αυτές τις απαραίτητες δραστηριότητες, για κάθε etwinning έργο, έρχεται η ώρα να ξεκινήσουμε  το Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων, σύμφωνα με τα όσα ορίζει η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας. 

Ξεκινάμε  έχοντας ως πρώτο  το Σχέδιο Δράσης  από το θεματικό κύκλο:
Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
 και την υποενότητα: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
με τον  τίτλο: « Με τα παραμύθια οδηγό στον ψηφιακό κόσμο θα διαβώ!» 
 1ο  Εργαστήριο: «Το παραμύθι αρχίζει…»

Στην ολομέλεια της τάξης συζητάμε με τα παιδιά  για  το τι πιστεύουν ότι είναι τα παραμύθια. Με βάση τις ρουτίνες σκέψης προσπαθούμε να ανιχνεύσουμε το τι γνωρίζουν τα παιδιά σχετικά με αυτά, αλλά  και το τι θέλουν να μάθουν. 

 Όλες  οι απαντήσεις  τους καταγράφονται  και ετοιμάζουμε  το ιστόγραμμα.





Αμέσως μετά έρχεται στην τάξη  και πάλι ο φίλος μας ο Μίμης  να μας πει ότι  ο Δράκος ο κλεφτοπαραμυθάς 
θέλει να παίξει με εμάς ένα παιχνίδι.






και  τον παρακολουθούμε να μας μιλά:


Ήρθε  η ώρα  να βρουν τις παραμυθοκαρτέλες  τα παιδιά, και να ξαναπάρουν πίσω τα παραμύθια τους.

Άραγε  θα μπορέσουν να τις βρουν; 

  τι θα γίνει  με αυτόν τον Δράκο τον κλεφτοπαραμυθά;

Μείνετε συντονισμένοι....







































Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

eTwinning "Traveling with a time machine"

 Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε ένα νέο eTwinning έργο με τίτλο: "Traveling with a time machine "   (Ταξιδεύοντας με τη μηχανή του Χρόνου)




Στο έργο αυτό συμμετέχουν 8 σχολεία από την Ελλάδα  και 8 από την Τουρκία. Ιδρύτριες  του έργου είναι οι αγαπημένες μας Neriman Temizel από την Τουρκία  και η Σταματία Γερονάτσιου  από το 3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου.




Σχετικά με το έργο: Στην προσχολική περίοδο, τα παιδιά θα έχουν αποκτήσει πολλές μαθηματικές έννοιες και δεξιότητες με τις πλούσιες εμπειρίες που έχουν αποκτήσει στην καθημερινή τους ζωή. Η έννοια του χρόνου διαμορφώνεται στα πρώτα 6 χρόνια της ζωής ανάλογα με την πνευματική ανάπτυξη και εμπειρία. Καθώς το παιδί μεγαλώνει, καταγράφει στο μυαλό του, όλα όσα βλέπει γύρω του και αρχίζει να τα κατανοεί, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες έννοιες, και να τα ταξινομεί. Για να ενισχύσουμε την ανάπτυξη αυτή ενθαρρύνουμε το παιδί να περιγράφει γεγονότα που έχουν συμβεί στο παρελθόν, που συμβαίνουν στο παρόν και θα συμβούν στο μέλλον.


Οι μαθητές μέσω παιδοκεντρικών δραστηριοτήτων θα κατανοήσουν την έννοια του χρόνου. Θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν τη μηχανή του χρόνου για να διερευνήσουν την έννοια του χρόνου στο παρελθόν-παρόν-μέλλον. Οι έννοιες όπως, ημέρα-νύχτα, μήνες-εποχές, η κίνηση της Γης θα γίνουν κατανοητές μέσα από πειράματα. Μέσα από δραστηριότητες εξερεύνησης και πειραματισμού θα ανακαλύψουν τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι μετρούν το χρόνο.


Το παιχνίδι και οι δραστηριότητες που σχετίζονται με τις τέχνες θα βοηθήσουν τους μαθητές να κατανοήσουν την έννοια του χρόνου και θα ενισχύσουν τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.

ΣΤΟΧΟΙ

  • Να εμπλακούν οι μαθητές και να μαθαίνουν ενεργώντας(ενεργητική μάθηση)
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και δημιουργικής σκέψης.
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες του 21ου αιώνα και δεξιότητες αναλυτικής σκέψης.
  • Να προκαλέσει την περιέργεια των μαθητών.
  • Να αλληλεπιδρούν και να μαθαίνουν από τους συνομηλίκους τους.
  • Να εξοικειωθούν με τη διαδικασία της έρευνας.
  • Να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους και την ικανότητα για καινοτομία και πρωτοβουλία.
  • Να είναι σε θέση να αναζητούν και να βρίσκουν λύσεις σε προβλήματα της ζωής με βάση τη γνώση και να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα για τη λύση προϊόντα. 
Διαδικασία της εργασίας

 Το έργο μας στοχεύει να εφαρμοστεί μεταξύ του Οκτωβρίου 2021 και του Φεβρουαρίου 2022 και το σχέδιο εργασίας προγραμματίζεται να προετοιμαστεί σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου. 
Οι μαθητές μέσω των δραστηριοτήτων που επικεντρώνονται στο παιδί θα κατανοήσουν την έννοια του χρόνου.

Θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν τη μηχανή του χρόνου για να διερευνήσουν την έννοια του χρόνου στο παρελθόν-παρόν-μέλλον.

 
Η Ημέρα-νύχτα,  οι μήνες-εποχές, η κίνηση της Γης θα γίνει κατανοητά μέσω πειραμάτων.

Μέσα από δραστηριότητες εξερεύνησης και πειραματισμού θα ανακαλύψουν τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι μετρούν το χρόνο.

Οι δραστηριότητες τέχνης και παιχνιδιού θα βοηθήσουν τους μαθητές να κατανοήσουν την έννοια του χρόνου και θα ενισχύσουν τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.


ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  • Για να μπορέσει το παιδί να αναπτύξει δεξιότητες έρευνας και παρατήρησης, να δημιουργήσει στέρεες επιστημονικές βάσεις και να μάθει να σκέφτεται επιστημονικά στα προσχολικά χρόνια.

  • Δεξιότητες των παιδιών του 21ου αιώνα (επίλυση προβλημάτων, επικοινωνία, συνεργασία και κριτική σκέψη, ψηφιακές ικανότητες και δεξιότητες αυτοπεποίθησης).


Ξεκινάμε λοιπόν  με καλή διάθεση  το ταξίδι μας με τη μηχανή του  Χρόνου....

Ξέρετε εσείς...

Μείνετε συντονισμένοι....












Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

Ξεκινώντας....στην Παραμυθοχώρα....

Η νέα σχολική χρονιά μας βρίσκει όλους, μικρούς μεγάλους,  στην "Παραμυθοχώρα"



Έτσι ονομάσαμε φέτος την τάξη μας! Και ο λόγος; 
Τα παραμύθια φυσικά!!! 

Φέτος τα παραμύθια  θα έχουν τον πρώτο λόγο στην καθημερινότητά μας!!! Βρισκόμαστε στη χώρα των παραμυθιών! Οι ήρωες των κλασσικών παραμυθιών, αλλά και άλλοι ήρωες πολλοί, μικροί, μεγάλοι, νέοι και παλιοί,  θα ξεπροβάλουν μέσα από τις σελίδες  των παραμυθιών με σκοπό να  μας οδηγήσουν σε νέα μονοπάτια γνώσης, διασκέδασης, παιχνιδιού.

Αφορμή της Παραμυθοχώρας είναι  τα εργαστήρια δεξιοτήτων, έτσι όπως  ενσωματώθηκαν στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου,  συνδυάζοντας  ταυτόχρονα και το eTwinning έργο,  
που συμμετέχουμε με τίτλο : 
"Κόκκινη κλωστή δεμένη, δεξιότητες γυρεύει"  

Και τι καλύτερο  να ξεκινήσουμε  παρέα με τον νέο μας φίλο, τον Μίμη που φέρνει στα παιδιά ....έναν δράκο κλεφτοπαραμυθά....(της Ε. Τάρη  από τις  εκδόσεις Διάπλους)


Όλοι οι ήρωες των παραμυθιών, όπως η Κοκκινοσκουφίτσα, τα 3 γουρουνάκια, η Χιονάτη και οι 7 νάνοι, ο Κοντορεβιθούλης  και άλλοι φυλακίζονται....
Τα παιδιά αγωνιούν  για την τύχη των παραμυθιών...
-Τι θα συμβεί; 
-Θα  εξαφανιστούν τα παραμύθια;
-Τι πρέπει να κάνουμε για να απολαμβάνουμε πάντα  τα αγαπημένα μας παραμύθια;


 Όλα τώρα αρχίζουν.....

Μείνετε συντονισμένοι......






 

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

eTwinning 2021-2022

 To Νηπιαγωγείο μας  συμμετέχει  αυτήν τη χρονιά  σε ένα νέο έργο eΤwinnng με τίτλο:

"Κόκκινη κλωστή δεμένη... δεξιότητες γυρεύει".

Το έργο θα συνδεθεί με τα εργαστήρια δεξιοτήτων, όπως αυτά ενσωματώθηκαν στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.


Στο έργο αυτό συμμετέχουν 40 σχολεία  συνολικά από όλη την Ελλάδα και 68 εκπαιδευτικοί. 





   Στο έργο αυτό θα ασχοληθούμε με τα κλασικά παραμύθια, όπου οι ήρωες των παραμυθιών θα κληθούν να έρθουν πιο κοντά στην πραγματικότητα που ζούμε και να περάσουν μηνύματα οικολογικά, κοινωνικής ενσυναίσθησης κλπ και να βοηθήσουν τα παιδιά να καλλιεργήσουν δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα (συνεργασία, επικοινωνία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα), δεξιότητες του νου(ρουτίνες σκέψης). Οι ήρωες των παραμυθιών θα αναθέτουν στα παιδιά κάθε φορά μια αποστολή κι αυτά θα αναζητήσουν τρόπους να ολοκληρώσουν τις αποστολές τους, αλληλεπιδρώντας με τα άλλα μέλη της ομάδας.
Το πρόγραμμά μας φιλοδοξεί να προάγει τη φιλαναγνωσία και παράλληλα την κριτική σκέψη, την ανάπτυξη της φαντασίας και την ενίσχυση γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών μας.
Το έργο δίνει έμφαση σε ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες, στην παράλληλη χρήση συμβατικών μέσων διδασκαλίας και μέσων από το χώρο των ΤΠΕ και στην χρήση ποικιλίας τεχνικών και δραστηριοτήτων όπως η δημιουργία εννοιολογικών χαρτών, η ενεργητική ακρόαση, ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων, η δραματοποίηση, τα παιχνίδια ρόλων, οι κατασκευές και η ζωγραφική, η δημιουργία αυτοσχέδιων ιστοριών, η εικονογράφησή τους, η δημιουργία παρουσιάσεων, η δημιουργία αφισών κλπ, επιδιώκοντας την ενεργή εμπλοκή και συμμετοχή των παιδιών σε όλη τη διάρκεια υλοποίησης του.


Στόχοι του έργου μας

  •  Να αναζητήσουν μέσα από τα παραμύθια αξίες, όπως ο σεβασμός των δικαιωμάτων των ανθρώπων και της φύσης, η ελευθερία κλπ
  •  Να εντοπίσουν και να κατανοήσουν την υπερβολή που υπάρχει στη σκιαγράφηση των ηρώων στα κλασικά παραμύθια, αλλά και την παρουσίαση ζώων με ανθρώπινα χαρακτηριστικά (ανιμισμός).
  •  Να επικοινωνήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις με συνομήλικους πέρα από τα όρια του σχολείου τους με τη χρήση των ΤΠΕ.
  • Να καλλιεργήσουν οικολογική συνείδηση.
  •  Να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν το δικό τους παραμύθι.
  •  Να χρησιμοποιούν δεξιότητες επίλυσης προβλήματος.
  •  Να εισαχθούν στην αλγοριθμική και υπολογιστική σκέψη μέσα από δραστηριότητες ρομποτικής.
  •  Να γνωρίσουν τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας και να τις χρησιμοποιούν με ασφάλεια για πειραματισμό και παραγωγή έργων.
  •  Να δώσουν άλλη διάσταση στα κλασικά παραμύθια τροποποιώντας τα με βάση την πραγματικότητα που βιώνουν.
  • Να μάθουν μέσα από τα παραμύθια μαθηματικές έννοιες (αριθμούς, συμμετρία κλπ), τα χρώματα, τις ημέρες της εβδομάδας κλπ
  •  Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους και να μάθουν παραμυθένιες λέξεις και στα αγγλικά.
  • Να συλλέγουν πληροφορίες και να τις ταξινομούν.
  • Να διατυπώνουν ερωτήματα, τα οποία μπορούν να απαντηθούν μέσα από τη διερεύνηση δεδομένων.


Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει το Σεπτέμβριο και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ: Γνωριμία σχολείων και μαθητών.

Αναζήτηση τίτλου έργου (προτάσεις και ψηφοφορία) και δημιουργία μασκότ και λογότυπου.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ: Γνωριμία με τα μέρη του υπολογιστή, ανίχνευση πρότερων γνώσεων, δημιουργία εννοιολογικού χάρτη, έναρξη έρευνας, ασφάλεια στο διαδίκτυο, εισαγωγή στον προγραμματισμό, Ρομποτική, Συμμετοχή στην εβδομάδα κώδικα, (Δημιουργώ και Καινοτομώ, Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία)

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ: Δικαιώματα μέσα από τα κλασικά παραμύθια(Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη)

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΜΑΡΤΙΟΣ: Κλιματική αλλαγή, Προστασία της φύσης, φυσικές καταστροφές (Φροντίζω το Περιβάλλον)

ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ: Κυκλοφοριακή αγωγή (Ζω καλύτερα - Ευ ζην)

Ξεκινάμε.....Μείνετε συντονισμένοι....














Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Εθνκές Ετικέτες Ποιότητας


Το σχολείο μας βραβεύτηκε για τα περσινά πρoγράμματα etwinning

το "World Children's Council",  και 

το "Let's play every day" 

που πραγματοποιήσαμε, σε συνεργασία και επικοινωνία με  σχολεία,  ανά την Ελλάδα  και από άλλες χώρες  με την εθνική ετικέτα ποιότητας!










Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε για δεύτερη χρονιά  σε πρόγραμμα Etwinning
Μέσα από το World Children's Council προσπαθήσαμε να ενεργοποιήσουμε τους μικρούς μας μαθητές, σε θέματα που άπτονται τα δικαιώματα τους, όπως κατοικία, νερό, φαγητό, παιχνίδια με απώτερο σκοπό να μάθουν να τα διεκδικούν Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και τις συνεργατικές δράσεις, που αναπτύξαμε με τα συμμετέχοντα σχολεία, την ενεργή εμπλοκή των μαθητών σε όλη τη διαδικασία, την επικοινωνία και συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών που συμμετείχαμε, την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια των γονέων, και παρά τις αντίξοες συνθήκες λόγω covid-19, πετύχαμε αυτή τη σπουδαία βράβευση.

Μπορείτε να πατήσετε εδώ για να δείτε αναλυτικά όλες τις δράσεις μας για το έργο αυτό.

Μέσα από το "Let's play every day" προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν την αξία και διαχρονικότητα του παιχνιδιού καθώς και τη σημασία του για την σωματική και ψυχική τους υγεία, αλλά και την μοναδική αξία του παιχνιδιού  στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Μπορείτε να πατήσετε εδώ για να δείτε αναλυτικά όλες τις δράσεις μας και για το έργο αυτό.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συνεργάτες -  εκπαιδευτικούς για την άψογη συνεργασία μας,  μα περισσότερο ευχαριστούμε όλους τους μαθητές μας,  που συμμετείχαν στα προγράμματα  αυτά.  Τα βραβείο τους ανήκουν!
 




Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να κάνουμε όμως  και 
στην αμέριστη συμπαράσταση, συνεργασία και βοήθεια των γονέων,
 διότι τα έργα αυτά  μέσα από την τηλεκπαίδευση, χωρίς  εκείνους   δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν  σε όλα τους  τα στάδια.

  Αγαπημένοι μας γονείς σας ευχαριστούμε πολύ!