«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα» Νίκος Καζαντζάκης.

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

"Κόκκινη κλωστή δεμένη. δεξιότητες γυρεύει" - Σεπτέβριος και λιγουλάκι Οκτώβριος

Ξεκινώντας  το etwinning έργο μας  έπρεπε  όλοι οι μαθητές από όλα τα σχολεία να δημιουργήσουν το λογότυπο  του έργου. Έτσι λοιπόν όλα τα παιδιά ζωγράφισαν με διάφορες τεχνικές και υλικά  το γράμμα που ανέλαβαν. Εμείς αναλάβαμε  να ζωγραφίσουμε  το γράμμα Ε  από τη λέξη "ΔΕΜΕΝΗ " 

Σας παρουσιάζουμε το λογότυπο  του έργου  μας, το οποίο μάλιστα αναλάβαμε εμείς  να το συνθέσουμε  και να το ολοκληρώσουμε!!!




Τα παιδιά ζωγραφίζουν το γράμμα Ε για το λογότυπο!


και αποφασίζουν να στείλουμε  τη δουλειά της Κατερίνας



Πραγματοποιούμε  τις πρώτες τηλεδιασκέψεις των μελών  - συνεργατών για να συντονίσουμε  τις δράσεις μας, κατά τις οποίες οι ιδρύτριες του έργου συντονίζουν και οργανώνουν τη θεματολογία.



Ταυτόχρονα ενημερώνουμε τους γονείς για το έργο .
παίρνουμε την συγκατάθεσή τους



και αμέσως μετά τους ζητάμε    να μας πουν  σκέψεις, προσδοκίες  και τι περιμένουν από το πρόγραμμα  με 1-2 λέξεις, ως μια αρχική αξιολόγηση.


Μπορείτε  να δείτε  όλη την παρουσίαση.


Επόμενη δράση μας είναι η δημιουργία μασκότ  για το έργο. Τα παιδιά ψηφίζουν  τον ήρωα  παραμυθιού  που θα ήθελαν για μασκότ. Όλα τα κορίτσια  μας, ψήφισαν τη Χρυσομαλλούσα  (από το γνωστό παραμύθι) με αποτέλεσμα  να βγει πρώτη , δεδόμενου  ότι οι ψήφοι των αγοριών  μοιράστηκαν.   Μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο την ψηφοφορία μας.

Σε συνεργασία με το 2ο και 3ο τμήμα του Νηπιαγωγείου Ευόσμου Θεσσαλονίκης (και εκείνα τα παιδιά επέλεξαν τη Χρυσομαλλούσα) ζωγραφίσαμε  τη μασκότ μας.


Σας παρουσιάζουμε όλες τις μασκότ  έτοιμες  από τις οποίες  θα βγει με ψηφοφορία  η μασκότ του έργου μας.




Τα παιδιά αφού δουν ένα βίντεο που παρουσιάζονται όλες οι μασκότ ψηφίζουν....  


Νικήτρια μασκότ αναδείχθηκε η μπαλαρίνα  με 145 ψήφους και ποσοστό 24% 



Μπορείτε να πατήσετε και να  δείτε  και εδώ τη σχετική παρουσίαση.

Ασφαλώς και έπρεπε να  γνωρίσουμε πιο αναλυτικά  τα μέρη του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, μια και η χρήση του και είναι απαραίτητη στο έργο μας  και γενικά  στην λειτουργία της τάξης μας.



Δείτε  και   τη  Βιβλιοπαρουσίαση για  αυτή τη δράση μας.

Μα για  να ασχολούμαστε  με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή  θα πρέπει να γνωρίζουν τα παιδιά  και το πως θα  είναι ασφαλή μέσα στο διαδίκτυο. Προσεγγίζουμε λοιπόν  και το θέμα της Ασφάλειας στο Διαδίκτυο με παραμύθια και παιχνίδια.




Παράλληλα συνεχίζονται τακτικά  οι  τηλεδιασκέψεις  με όλους τους συνεργάτες  του έργου, για να οργανώνουμε και να συντονίζουμε τις δράσεις μας



Τελειώνοντας  με όλες αυτές τις απαραίτητες δραστηριότητες, για κάθε etwinning έργο, έρχεται η ώρα να ξεκινήσουμε  το Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων, σύμφωνα με τα όσα ορίζει η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας. 

Ξεκινάμε  έχοντας ως πρώτο  το Σχέδιο Δράσης  από το θεματικό κύκλο:
Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
 και την υποενότητα: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
με τον  τίτλο: « Με τα παραμύθια οδηγό στον ψηφιακό κόσμο θα διαβώ!» 
 1ο  Εργαστήριο: «Το παραμύθι αρχίζει…»

Στην ολομέλεια της τάξης συζητάμε με τα παιδιά  για  το τι πιστεύουν ότι είναι τα παραμύθια. Με βάση τις ρουτίνες σκέψης προσπαθούμε να ανιχνεύσουμε το τι γνωρίζουν τα παιδιά σχετικά με αυτά, αλλά  και το τι θέλουν να μάθουν. 

 Όλες  οι απαντήσεις  τους καταγράφονται  και ετοιμάζουμε  το ιστόγραμμα.





Αμέσως μετά έρχεται στην τάξη  και πάλι ο φίλος μας ο Μίμης  να μας πει ότι  ο Δράκος ο κλεφτοπαραμυθάς 
θέλει να παίξει με εμάς ένα παιχνίδι.






και  τον παρακολουθούμε να μας μιλά:


Ήρθε  η ώρα  να βρουν τις παραμυθοκαρτέλες  τα παιδιά, και να ξαναπάρουν πίσω τα παραμύθια τους.

Άραγε  θα μπορέσουν να τις βρουν; 

  τι θα γίνει  με αυτόν τον Δράκο τον κλεφτοπαραμυθά;

Μείνετε συντονισμένοι....